h0bb1t Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 YOLO#SWAG Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Ik durf te wedden dat ik meer technologische en wetenschappelijke termen tegenkom in Marvel boeken dan de boeken die jij leest. Bij Indiana kom ik weer ontzettend veel te weten over geschiedenis en geografie. En dragonball is gewoon fucking awesome! Met je Wieringa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Dr.Jekyll/Mr Hyde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Als je fan van It bent kan ik je dat boek ook aanraden, er gebeurt veeeel meer in het boek en ook veel gruwelijkere dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yetisports Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Depends. Wat lees je graag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Ik ben zelf fan van Stephen King, Blaze is aan te raden, leuk en niet moeilijk om te lezen en niet zo dik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Stephen King is King!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Ik lees alleen King...als ik tijdelijk last heb van een gamer's block en zo aan lezen toe kom (niet vaak dus). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 De helaasheid der dingen. Dimitri Verhulst is zo'n baas! :) Had hem live gezien bij een show van een van zijn andere boeken: De zeven laatste zinnen. Geweldig! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kibakip Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Roadside Picnic en Metro 2033 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Jammer genoeg mag Stephen King niet voor ons einde examen voor engels :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjon-2 Geplaatst: 15 maart 2013 Delen Geplaatst: 15 maart 2013 Ben halverwege Dante's Hel van Dante Alighieri. Goed boek, alleen leest dat oud Nederlands zo ontzettend langzaam. Tevens ben ik vorige week begonnen in Alleen op de wereld van Hector Malot. Helaas weinig tijd de afgelopen maanden, dus de te-lezen-stapel is behoorlijk groot geworden... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Sorry mensen maar ik mag maar uit een stuk of 6 boeken kiezen van een redelijk laag niveau (ik zit in 3 VWO), en die lijst waar die boeken op staan ben ik nog eens kwijt. Maandag zal ik wel een nieuwe vragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Seluseho Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 De boeken van Raymond E. Feist, ben ik momenteel mee bezig. Heerlijke medieval fantasy! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Dat lijkt me ook nog een meesterlijk boek om te lezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jh1999 Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 inderdaad maar dat was toen ik 8 was en dat vind ik toch al wel een tijdje geleden. en voor iedereen diue nu gaat zeggen dat dat kinderboeken waren. ze waren dmeestal meer dan 500 pagina's dik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jh1999 Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 en zonder plaatjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AwesomeUnicorn Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Ik heb vandaag mijn korte verhaal voorgedragen op het Nijmeegs Boekenfeest, dus ik win de Kakkerprijs hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 17 maart 2013 Delen Geplaatst: 17 maart 2013 Ik lees Kaas, van Willem Elschot. Helemaal ku.. Uhmm.. minder prettig. Maarja, ik moet voor Nederlands een boek uit het fin de siecle of het interbellum, en dat vind ik allemaal niet zo'n pretje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 17 maart 2013 Delen Geplaatst: 17 maart 2013 Kaas is een vet boek man! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yetisports Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Op het moment boeken van Victor Hugo. The Hunchback of Notre-Dame bijvoorbeeld. I like it. En "de Engelenmaker" van Stefan Brijs. Ook zeer sterk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Die had ik vorig jaar op m'n leeslijst staan. Lekker dun. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 IS het niet "hoog intellect gehalte"? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
COGsoldier Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Ik heb The Divine Comedy in het Engels. Geweldig boek. Nu ben ik bezig met Angels & Demons. Ook in het Engels overigens, anders is er geen bal aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 18 maart 2013 Delen Geplaatst: 18 maart 2013 Ik lees vrijwel nooit Nederlandse literatuur, vind ik er vaak geen zak aan. Nee, geef mij maar Engelse en Amerikaanse literatuur, of fantasy, horror, psychologische thrillers, etc. Ik was nu bezig met Emily Brontë's Wuthering Heights. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.