COGsoldier Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Oja! 14 mei ligt Inferno in de winkels. Wie gaat hem halen? Ik heb hem op pre-order. Dan Brown is één van mijn helden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yetisports Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Ik ga hem zeker halen. Al zal het niet op dag 1 zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 @Sam, wot? Mensen snappen het hier niet helemaal, iemand moet ze er toch op wijzen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammaniac Geplaatst: 24 maart 2013 Delen Geplaatst: 24 maart 2013 Gewoon, omdat ik het zeg, liefde en zo, alluz <3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Dus als mensen het niet met jou eens zijn, "snappen ze het niet"? Typisch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norbert-4 Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ik heb op dit moment het tweede boek uit de GoT-reeks op mijn nachtkastje liggen, het probleem is echter dat ik mezelf er niet echt toe kan zetten er ook wat in te lezen, vooral omdat ik vaak veel te moe ben en zodra ik in bed lig meteen in slaap val. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Jij bent anders wel degene die erover blijft huilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Jij ook Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Hier, een doos met zakdoekjes voor jullie allebei. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Mag ik die ook voor het fap topic gebruiken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Jezus CHRISTUS. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 'The Curious Incident of the Dog in the night-time' voor engels. 70% van het boek is gevuld met bs, en dat is vooral om de resterende 30% te 'versieren', want het is eigenlijk een erg simpel en leeg boek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Is dat dat boek over een autist-detective en een dode hond? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carestless Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Verwacht morgen 'The Dark Tower: Gunslinger' van Stephen King in huis te hebben. Mijn favoriete schrijver, met een fantasy serie. Ben heel erg benieuwd, heb er veel goeds over gehoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Jep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ddos Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Misschien hier al eens geplaatst maar de serie Wheel of Time is een aanrader. LoTR achtig maar stukken uitgebreider, spannender en met 13 boeken van 400 pagina's ook wat langer te lezen ^^. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ddos Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Hersenschimmen van Bernlef is wel aardig. Daarnaast heb je nog Turks Fruit etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ddos Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Kak* op verstuur gedrukt voordat ik had aangevuld. Mocht je meer van spionage etc zijn kan ik Ludlum aanraden, is ook de schrijver van de Bourne serie. Goede (heul oud) oorlogsboeken zijn boeken over Biggles, maar dat is meer van Ed zijn tijdperk ;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 Ik heb weer 158 Marvel comics gekocht dus daar ben ik wel ff zoet mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Ja Hersenschimmen schijnt echt supergoed te zijn. Daarbij ziet Bernlef er een beetje uit als een oude detective met innerlijke demonen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 http://www.dragoart.com/tuts/pics/8/2835/how-to-draw-ed-from-ed-edd-n-eddy.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Ban! Aanschouw uwe Holiness: http://pu.cdn.hub.nl/media/old/pubeeld2/ed_mic_still_close.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 12 april 2013 Delen Geplaatst: 12 april 2013 Asterix, de complete collectie! voor de èchte liefhebbers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellmarches Geplaatst: 12 april 2013 Delen Geplaatst: 12 april 2013 Heeft iemand hier The Malazan Book of the Fallen gelezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelstroedel Geplaatst: 12 april 2013 Delen Geplaatst: 12 april 2013 ja, het eerste boek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.