Squall-2 Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Als je veel weet ben je toch ook slim of zit ik daar nou fout? Definieer jij eerst even intelligentie, dan praten we daarop verder. Het genre maakt niet uit, of het nou filosofisch is of horror, alles kan er toe bijdragen dat een persoon info tot zich neemt er over nadenkt, analyseert en gebruikt voor het verdere leven. Verder zijn er meer dan 7 verschillende soorten intelligentie, met lezen alleen kom je er niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Vet boek, maar je moet het niet fragmentarisch lezen, want dan raak je echt de lijn kwijt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Nou Squall heeft lange tenen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ik heb dat boek in de Engelse vertaling gelezen en hoewel sommige passages stiekem toch lijdenswegen waren, was dit boek het allemaal waard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ik wil even melden dat sommige mensen iets aan hun begrijpend lezen moeten doen. Als je serieus dacht dat ik (en de rest die literatuur leest) zich ''beter'' of ''intellectueler'' voelt dan anderen, dan heb je niet begrepen dat mijn introductie naar dit topic ''grappig'' bedoeld was. Mensen die boeken lezen zijn niet per se slimmer (Squall), je bent niet meteen een wannabehipsterfag als je wel eens een boek leest (TheDutchPerfect) en de PU is gewoon een kutblad (AlbertHeijn). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Mensen die boeken lezen zijn niet perse slimmer, nee, maar mensen die slimmer zijn lezen wel vaak meer boeken, en ook boeken van een wat hoger niveau. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Voordat de discussie helemaal offtopic dwaalt: zullen we het gewoon houden bij een discussie over leesvoer? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 >begrijpend lezen Haha leuk, zo in het boekentopic! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Ik vind de PU het beste boek ooit xD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Schattig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 ...maar vooral idioot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norbert-4 Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 Heb je nu door wat voor bullshit je ons allemaal in het gezicht drukt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
h0bb1t Geplaatst: 22 maart 2013 Delen Geplaatst: 22 maart 2013 http://img5.joyreactor.com/pics/post/gif-gandalf-smile-dance-371675.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 echt he xDDD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik vind het leuk hoe uitgerekend Robin reageert. Hij zal zich dan wel terecht aangesproken voelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 That's not all that's long Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 PU is idd een best matig blad, ik lees qua inhoud liever OPM. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
j0rizz Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 PU = LEGENDARISCH! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 En, ben je weer wat intelligenter geworden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Zolang ik hoger zit dan jij, maak ik me daar niet druk om Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 @D, jou humor is humorloos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nils925 Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Ik vind de inhoud van PU veel beter, alleen de reviews van Florian en sommige anderen laten wat te wensen over. En PU geeft te hoge scores. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 OPM is veel proffesioneler, consistenter, etc. Daar zitten de redacteuren in ieder geval op hetzelfde niveau. Jaja, een discussie over echte literatuur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 RoBoBinHo is een wonderkind. Doet 3VWO en gebruikt worden als consistenter, en heeft zich al verdiept in literatuur. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 23 maart 2013 Delen Geplaatst: 23 maart 2013 Dus ik was vandaag begonnen aan het nieuwe boekenweekgeschenk, De Verrekijker van Kees van Kooten, gewoon omdat het kon eigenlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.