Ga naar inhoud

Meest tegenvallende games


LTLegalized

Aanbevolen berichten

  • Reacties 424
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

**Dead Island.** Veel verwacht van de game, stelde weinig voor. Op het begin was het wel eventjes leuk, maar verveelde snel. **Far Cry 3 voor op de PS3.** Lage framerate waardoor alles verneukt is. **Assassin's Creed: Brotherhood en Revelations.** De overstap van deel 1 naar deel 2 was heilig. Grote veranderingen en heel andere sfeer. Bij Brotherhood en Revelations waren maar een paar nieuwe toevoegingen op het gameplay gebied. En het verhaal boeide me ook al niet zo veel meer. Had Ezio wel gezien, vond hem in deel 2 ook het vetst. **Assassin's Creed 3.** Intro duurde veels te lang, het was gewoon saai voor mij. Toen je Connor werd was het wel oké. Maar kon dit ook niet echt lang volhouden, done this, done that. **Guild Wars 2.** Te weinig skills voor een MMO voor mij. Combat was te herhalend na lange tijd. De game zelf was wel leuk, maar niet om uren en uren te blijven spelen. Het voelde niet alsof ik naar een doel streef wat ik wilde bereiken bij deze MMO. **Fallout New Vegas.** Fallout 3 had een super goed verhaal in mijn ogen. Toen kwam het verhaal van Fallout New Vegas. "Iemand probeerde je te vermoorden, maar je leeft nog. Vermoord hem." In ieder geval, zo voelde het voor mij aan. Fallout 3 speelde veel lekkerder door het verhaal, het gaf me motivatie om door te spelen om te weten wat er vervolgens gebeurd in de mainquest, bij Fallout New Vegas was dat er dus niet. **Sonic The Hedgehog games van de huidige generatie.** De laatste echte goede Sonic game was Sonic Adventure 2 Battle naar mijn mening. Sonic Heroes was ook erg leuk. Maar sinds Sonic The Hedgehog (2006) is alles kut. Alle Sonic games zijn saai geworden, gameplay is erg glitchy bij de 2006 versie, geen leuk verhaal meer, gewoon niks. **Mario Galaxy 1&2** Yep, ook deze games... Klinkt waarschijnlijk raar... Maar ik had hier gewoon helemaal geen Mario gevoel. Super Mario 64 geeft me dat gevoel wel, Super Mario 3D land ook. Maar door heel die universum en planeten gebeuren was het bij mij weg, die stomme bewegende sterretjes en die starbits die je moet verzamelen voelt niet aan als Mario. **Super Paper Mario Wii** Paper Mario voor de N64 en de Gamecube waren gewoon geniaal. Leuk verhaal, leuke turn-based gameplay, en weer een typisch gevoel. Over het algemeen houd ik niet van turn-based gameplay, maar bij Paper Mario wel. Ah fijn. De Wii versie verneukte het. Klaar weg turn-based gameplay. Klaar weg leuk sfeertje. Allemaal van die te overdreven nieuwe dingen die de sfeer weghalen. Godzijdank gaf Paper Mario: Sticker Star voor de 3DS die sfeer terug. Weer turn-based gameplay, en dat leuke sfeertje zonder rare te overdreven nieuwe shit. Waarschijnlijk ben je niet het met alles eens, maar dit is mijn mening natuurlijk over alles. Deze games zijn die me zo te binnenschoten, zouden er vast nog wel een stuk meer zijn.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat veel mensen het met je eens zijn. Zoals ik al zei, het is een Reboot, en er zou zeker een reden achter zitten (teleurstellende verkoopcijfers misschien?). Dan kan je zeiken wat je wilt, maar dan zou er nooit een vervolg komen. Ik vind het zelf een geweldige game, maar er mocht wel nog een beetje puzzelen inkomen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet bij sommige punten niet echt met je eens zijn. De huidige sonic generatie zuigt ja. Maar Sonic Generations brengt al het Sonic gevoel gelijk weer terug, ja oke. Het had een kut verhaal. Maar van de meeste spellen die ik gespeeld heb van Sonic had Sonic Adventure Battle 2 nog het beste verhaal, en het verhaal van dat spel was nog om te janken. Mario Galaxy 1 was gewoon het zelfde concept als Mario 64. Starbits waren coins, maar nu kan je van wereld naar wereld springen. Bij **Super** Paper Mario Wii kan je het ook verwachten dat het een ander spel was. Zijn focus was net zoals bij de andere Mario platform games, maar dan met een nieuwe twist, namelijk van 2D naar 3D enzovoort.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gast trolt 'm hard of heeft een héle fijne smaak bij wanneer een game pas goed is. Zelf vind ik AC2 10x beter dan deel 1. 1 was echt verschrikkelijk saai en had ook niet echt een verhaal. Vind het nog steeds knap van mezelf dat ik die game uitgespeeld heb in plaats van het raam uitgegooid. En Far Cry 3 snap ik al helemaal niet. Dan hou je gewoon niet van het genre en dan heb je daar dus niks te zoeken. Er was niks mis met Far Cry 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dead Island: The name says it all. De game voelde inderdaad dood aan. Dus als dat de doelstelling was van de ontwikkelaar dan is dat ze in ieder geval gelukt. De combat was ook veels te makkelijk. Ik dacht dat je als vakantieganger op dat eiland maar moest proberen te overleven, terwijl je alles wat je op je pad vind kan gebruiken als wapen. Parasol, tuinstoel, etc. Maar vervolgens krijg je geweren, ammunitie ligt overal, melee wapens kun je upgraden. Neppe shit. Voor het verhaal hoef je het ook niet te doen. Je wordt heen en weer gestuurd door NPC's die allemaal hetzelfde lijken, zonder dat je enig gevoel krijgt dat het daar echt leeft. De eerste game die me echt een wrange nasmaak bezorgde. Dus een teleurstelling EN miskoop. Medal of Honor 2010: Opzicht was dit best wel een goede game. Alleen erg kort. Als de credits voorbij scrollen dan krijg je echt zo'n gevoel van 'was dit het nou?'. De multiplayer was overigens bagger. Spawnkillers all over the place. Vijanden kun je slecht zien aankomen van een afstand door het bruine palet en de camouflage pakken. En de maps waren vooral leuk voor snipers. Verder vond ik AC3 ook tegenvallen om redenen die al genoemd zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Dead Island ben ik het eens, ik verwachtte veelste veel van de game. Ik heb niks van de framerate opgemerkt op de PS3 hoor, misschien ben je 60 frames per seconde gewend, veel games zijn voor zowel de PS3 als de Xbox 360 30 frames per seconde, als je dat vervelend vind kun je dat over veel meer games zeggen. Ik heb Brotherhood niet gespeeld, maar Revelations wel en ik vond het alsnog leuk om het te spelen, ook al had ik daarvoor AC II gespeeld, het voelde voor mij toch als een andere game aan en daar ben ik tevreden mee (dit heb ik voor lang niet alle games, maar voor deze gameserie wel). Fallout New Vegas vond ik ook tegenvallen. Wegens een fout tijdens het bestellen van de game moest ik langer op de game wachten en ik verwachtte ook steeds meer en meer van Fallout New vegas. Wat viel die game mij tegen zeg. Ik vond Fallout 3 geweldig en heb het uitgespeeld( waarbij de main quest is uitgespeeld en heel veel side-missions), maar bij fallout new vegas speelde ik ongeveer 20 uur en that's it. Ik vond Fallout 3 meer als een wereld aanvoelen waar een apocalyptische ramp was, doordat het kaal was, je had mensen verspreid liggen en niet allemaal in een mega grote stad, zoals dat in Fallout New Vegas wel het geval was. Ook was het krijgen van wapens vooral in het begin veel moeilijker en moest je met gelimiteerd aantal wapens en ammunitie overleven en verder gaan, bij New Vegas kon ik makkelijk aan wapens komen, te makkelijk. Daar zie je duidelijk dat het in de V.S afspeeld :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoemerHD Klopt over Mario Galaxy, maar voor mij voelde het niet echt aan als een Mario. @Condom_broke_OHNO 30 FPS op PS3 is goed te doen. Maar soms speel je Far Cry 3 af met 15-20 FPS. Check het maar op YouTube, game is eigenlijk te zwaar voor dat ding. Op Xbox is de FPS voor FC3 wel wat beter.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...