Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou ik ben het redelijk eens met je tirade, ik vind ook dat Microsoft zeker steken heeft laten vallen en ik ben ook zeer zeker van plan om een PS4 te halen. Maar wat een apparte manier om dit onder de mensen te brengen, je zegt een goed betaalde baan te hebben en ik zie ook geen reden waarom je daar over zou liegen maar als ik dan kinderachtig gezwets lees als BAM HEADSHOT begin ik toch intwijfel te trekken of je niet zwaar aan het puberen bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind beide consoles even lelijk, dus daarin staan ze zeker gelijk, dat de ps4 kleiner is, is wel wat beter. Punt heb (eeeh alles is 1) over online heb je wel gelijk, ik bepaal het zelf wel. Used games ook gelijk. Dat de PS4 krachtige is en ook nog eens 100 euro goedkoper is inderdaad een grote LOL! Dat je bij One een Kinect erbij krijgt is grappig, maar de meeste willen dat niet eens en betalen er och voor, doet me denken aan die telefoon reclame met Ali B. De PS Store is inderdaad met aanbod veel beter geworden. De kortingen mogen er zeker zijn en de gratis spellen helemaal! Dan ook nog die ps2 en ps1 titels die je kan downloaden en het is geweldig! Exclusives, tja ieder zijn meug, je kan nu eenmaal niet alles op 1 console hebben of je koopt ze allebei. Ik ga zeker voor de PS4.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal ook nog even reageren op het maandelijks betalen voor online. Er zijn zat mensen die niet veel tijd hebben om te gamen en alleen af en toe een potje CoD/BF/Fifa online spelen. Die zitten helemaal niet wachten op die gratis games die je krijgt voor de 5 euro per maand. Ik denk dat die mensen nu eerder voor een Xbox kiezen. Overigens houd ik het gewoon bij PC.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fanboy tirade! Maar in ieder geval, ik haal ze beide. Ze zijn beide even lelijk (de PS4 is net het kleinere broertje van de XBO). Ik heb er persoonlijk geen probleem ermee dat de XBO online moet zijn. Mijn consoles en pc zijn altijd online verbonden. MS zorgt ervoor dat het online verbonden zijn, de ervaring verbetert. Ook wil je toegang hebben tot de cloud want het AI gebeuren rond Forza 5 klinkt zeer interresant. Het used games gebeuren moet ik nog even afwachten maar vooralsnog is er aangegeven dat ze het niet blokkeren maar dat het gewoon kan op andere voorwaarden. Enkel uitgevers kunnen dit gaan blokkeren. Maar voor Steam gebruikers is allemaal niet zo schokkend maar allang de waarheid. En dat legt Steam geen windeieren. MS kan dit altijd nog laten gaan en ik snap ook niet waarom ze dat niet hebben gedaan vanwege de publiciteit. En Kinect kan gewoon uitgeschakeld worden. De exclisives van MS in de launchwindow waren er toch wat meer als de PS4, ook spraken deze mij wat meer aan. Sony deed een Microsoftje (althans, daar betichten fanboys MS altijd van) met exclusieve DLC en zelfs enkel met exclusieve skins (I mean, come on!?). Het worden beide fantastische apparaten en ze komen er bij mij beide bij launch. Hoewel ik vooralsnog persoon ik iets meer enthousiast ben over de exclusives van MS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook voor de PS4, maar ik ben positief verrast door Microsoft gisteravond. Ze lieten vrijwel alleen maar games zien (geen geouwehoer over films, series, muziek, sport; iets wat Sony wel deed) en vele van die games waren exclusief. Denk aan: Sunset Overdrive Dead Rising 3 Halo 5 Project Spark Ryse: Son of Rome Killer Instinct Forza 5 Quantum Break Crimson Dragon Weliswaar heeft Sony daar tegenover meer indies staan, maar hé, uiteindelijk draait het om de blockbusters en op dat gebied schopte Microsoft kont! Grafisch gezien zag ik weinig verschil tussen de apparaten. Ik vermoed dat Sony meer power heeft gepropt in hun apparaat (dit was namelijk ook al het geval bij 360 vs PS3), maar voor nu is er weinig van te merken. Microsoft heeft daarbij zijn online-afdeling altijd een stuk beter geregeld dan Sony. Het is een beetje treurig dat je enkel oude titels als ACII en Halo 3 gratis krijgt bij Live Gold, maar qua community en stabiliteit zit Xbox Live gewoon iets beter in mekaar. Daarnaast heeft de Kinect meer potentie dan de Move en het moet gezegd worden: qua uiterlijk zijn beide apparaten gelijk aan de videorecorders uit 1992. Er is op dat gebied dus niet echt een strijd gaande. Al met al vind ik persoonlijk dat de One wint op gebied van games, maar qua hardware en potentie vind ik de PS4 beter. En de prijs is natuurlijk ook niet verkeerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah oké dat ging misschien te ver. Als puberaal gedrag. Maar ik was op dat moment gewoon kwaad op Microsoft en nu nog. Dat ze nog steeds te onduidelijk zijn wat die 24 uur check moet zijn om online te gaan. (uiteraard heeft te maken met used games, denk ik). Na het zelf terug te lezen, verwijder ik dat stukje liever. Maar aan de anderen kant, achjah. :p Sony gaf hele harde klappen uit. En dat boom headshot komt weer mooi terug tegen Microsoft omdat ze COD helemaal naar zichzelf proberen te trekken. Sony showed effe wat een echte headshot is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad ik dacht dat na het groot worden van steam de meeste mensen al wel over het probleem heen waren van de used games en ik snap dat mensen veel problemen hebben met het elke 24 uur online maar in nederlands kan dat toch geen probleem zijn als ik niet op vakantie ben staat die ook elke 24 uur wel minimaal 1x aan en er zal vast wel een soort vakantie modus komen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...