Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@klaasjan007 Je realiseert je dat Sunset Overdrive van de geweldige Insomniac is? Je realiseert je dat Crimson Dragon een vervolg is op Panzer Dragoon, iets waar men al honderd jaar op wacht? En kom op, Project Spark ziet er in ieder geval een stuk creatiever uit dan Knack. Maar waarom kunnen we niet in vrede leven? Ik zei toch al dat ik voor de PS4 ging?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je noemt nu wel multiplatform titels op als launchgames. Niet echt een relevant argument, zou ik denken. En ik geloof dat Microsoft zowel Dead Rising 3 als Ryse: Son of Rome en Forza 5 klaar heeft staan voor de launch. Persoonlijk vind ik dit sterkere titels dan die van Sony. Maar het is inderdaad belangrijk dat Microsoft met een price-drop aan komt zetten, want 100,- euro verschil is echt een doodsteek voor het bedrijf. En natuurlijk is die drop ook handig want dan kan ik ze allebei halen (ooit...)!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En ik geloof dat Microsoft zowel Dead Rising 3 als Ryse: Son of Rome en Forza 5 klaar heeft staan voor de launch. Persoonlijk vind ik dit sterkere titels dan die van Sony. what? FF versus en Kingdom Hearts3 en GT6 en Infamous second son en The Order: 1886 en Killzone slechte lauchtitels. ik vind deze beter dan alle crap die microsoft als lauch heeft (behalve Project Spark, die lijkt me vet)
Link naar reactie
Delen op andere sites

vind ik wel een relevant argument want ik betaal 100 euro minder voor een console die meer power heeft. Van die 100 euro kan ik Watch dogs en assasins creed kopen. Overigens ben ik absoluut geen race fan dus Forza sla ik sws over en Ryse vind ik een quicktime event glore, ben ik niet zo weg van. Dead rising 3 is echt een hele vette game. Dat is de enige game waarvoor ik een One zou willen kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

PS4 is de winnaar, maar waarom moet dat met zoveel "geweld" uitgelegd worden? Ik bekijk het altijd zo: je mag best proberen te bewijzen en mensen ervan te overtuigen dat een bepaald product beter is, maar waarom zou je willen bewijzen dat een ander product volgens jou juist slecht is? Ik heb een mac als laptop en hou niet zo van windows, maar dan ga ik niet haten en concentreer me er juist niet op. Wees blij met sony! Als je minimaal 1 plus puntje van de xbox had genoemd was het misschien al een stuk beter en hadden we je niet als fanboy verklaard :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, zal ik alles dan eventjes eens goed weerleggen? Komt hij hè, >1. Xone moet één keer per 24 uur online anders kan je niet game! WTF? Ja dat las je heel goed! Zij verplichten jouw online te gaan! Anders staat je Xone uit! Ojah je kan wel films kijken... ( joepie). Maar als ik een console koopt, BEPAAL IK OF DIE ONLINE GAAT! En niet iemand anders! Wat denken ze wel niet? **Bas reageert-----------------Het is 2013, mijn console is al 24 uur per dag aan internet gehangen, ik game nooit zonder internetconnectie. Zeg eens eerlijk op, stelletje azijnzeikers, wanneer is de laatste keer dat je jouw Xbox 360 van het internet afhaalde?** >1. Used games op Xone? Gaat niet door. Jah op hun manier... Maar JOUW rechten zijn compleet weg. Als ik een game koop is dat MIJN game. Ik bepaal verdommen wat ik er mee doet en niet Microsoft of wie dan ook! **Bas reageert-----------------Dit ligt niet in de handen van Microsoft, Developers/uitgevers mogen nog steeds doen wat ze willen. Ze kunnen er voor kiezen om de spellen wel op licentie te maken of niet. Ik denk dat dit laatste eerder gebeurd, immers, de publishers willen hun achterban niet kwijtraken, dus zoveel merk je hier niet van als gamer.** >1. Tjah de prijs? Ik heb een goed betaalde baan, kan ze beiden kopen als ik wil. Dus over de prijs doe ik niet moeilijk. Microsoft begon met Xone 499 euro. En hele shock uiteraard want er zijn nog steeds veel mensen die dit geld niet hebben. Nou ben ik een redelijk mens/persoon. En die 499 was echt niet mis hoor. Je krijgt een soort van high end pc voor terug, je kan meer dan game. Daar koop je geen pc voor met deze stats met 500 euro. Dus dit vond ik niet zo erg. **Bas reageert-----------------Voor 100 euro extra krijg je wel tv waarschijnlijk (Ook in Nederland ja, baklap! Microsoft heeft een dealtje met Ziggo heb ik hier en daar vernomen), en een Kinect 2.0 sensor, waar Kinect 1.0 rond de 120 kost.** >1. De exclusives games zowel Sony als Microsoft. Tjah hier maak ik geen woorden aan vuil. Dit is weer puur mening verschil wat jouw het lekkerst leg. Maar valt je één ding niet op? Microsoft zijn exclusives zijn vooral shooters. Uiteraard, want het is een Amerikaans bedrijf. Sony durft gelukkig nog anderen exclusives uit de brengen dan shooters. **Bas reageert-----------------Ik wist niet dat Ryse, Forza, Crimson Dragon, Project Spark, Killer Instinct en Max: The Curse of Brotherhood shooters waren. Heb ik iets gemist?** Ik vind het hele internet tegenwoord één grote kudde schapen, het komt nogal over alsof de Xbox One een duivels apparaat is geworden, en mensen niet meer helder kunnen denken, omdat het 'stoer' is om te haten zodat je niet de einzelgänger bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat noemt hij discussiëren. Pure bullshit dan ook want een gamer kiest zelf zijn favo games. Ik vind de games die ps3 showed als exclusive, en aangezien ik Killzone kut vind blijft er ook geen launchgames meer voor mij over. Xbox exclusives daarentegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat Bas ook zegt, als je een beetje ps fanboy bent neem je elk klein detailtje van de xbox negatief gewoon om jezelf aan te praten dat jouw keuze goed is en je niet hoeft te gaan twijfelen. Logisch nadenken is dezer tijd overrated blijkbaar en begrijpend lezen ook. Publishers hadden allang rechten om bijv een online pas in te zetten tegen used games, maar zelfs EA, de grootste geldwolf en één van de weinige publishers die dit ook echt deed, schaft het zelf af. Denk je nou zelf dat iedereen je nu opeens voor used laten betalen op xbox en niet op Playstation terwijl ze dat vorig jaar ook al konden? Botch please. Zo wat meer want uit trein stappen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...