Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Allemaal compleet waar dat wel... Maar je had wel cross chat in die chat room die je kon aanmaken, nu ging dat niet allemaal even handig maar toch. Zelf heb ik nooit problemen gehad met het online gebeuren van de PS3, altijd met vrienden kunnen connecten, nooit problemen gehad met verbindingen ofzo. Nou ja... 1x toen 5 jochies op mijn router waren in gebroken en dus dingen zaten te downloaden. Maar verder nog nooit, en heb bij een vriend op zijn Xdoos 3 6 0 vreselijke lag gehad. Maar ja.... nu maar wachten totdat ze echt in de winkels liggen.... want tja... je hebt altijd fanboys nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zozo, gaan we schelden? En waar precies is uitgelegd dat je géén PS+ nodig hebt voor online play? Want er wordt sterk ernaar gehint dat je PS+ nodig hebt voor online play. Maar ja, voor typetjes als jij is het natuurlijk veel te moeilijk nadenken, als ze niet eens weten hoe leestekens worden gebruikt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het inderdaad vreemd dat momenteel sony niks fout kan doen en alles wat microsoft doet slecht is. Eerlijk, zo heel veel verschil is er niet. Struikgewas heeft het hieronder allemaal al netjes uitgeschreven dus ik ga hem niet herhalen. En aangezien dit topic een droom voor fanboys is, hou het een beetje rustig. You know, just in case.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sony speelt heel tactisch... ze wachten af totdat Microsoft hun ding heeft gedaan. Kijkt welke kritiek erop is en verbeteren dat aan hun console.... en alles waarvan niet zeker is of het wel aanslaat word niet onthuld totdat waarschijnlijk Mircosoft dat wel doet. En dan verwijderen ze het of laten het staan en geven er zo'n draai aan dat het anders is dan wat Mirco doet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar goed, natuurlijk dat Sony flinken tikken gaf aan Xbox. Shame is alleen dat dit niet komt doordat ze zoveel voordeliger zijn, maar vooral omdat het voordeliger KLINKT. En de gemiddelde gamer, heel sterk te zien op pu.nl loopt regelrecht de verkooppraatjes in waardoor er een aardige kans is dat de PS4 meer gaat verkopen dan de Xbox One. Ja, hij is 100 euro goedkoper, maar dan krijg je wel een Kinet 2.0 gratis t.w.v. 200 euro + alle andere multi-media functies. Als je dat allemaal niet wilt, jammer dan. Ik zelf ben geen sloeber en vind het geen probleem te betalen, ook omdat ik gewoon veel potentie nog steeds zie in Kinect. Kinect is niet meer Just Dance en Sesamstraat, er komt zeker wel meer van terecht zoals ik zelf zag bij Project Spark wat me zelf leuk leek. 1.0 was al aardig accuraat voor een apparaat dat menselijke bewegingen opvangt i.p.v. sensors die daarvoor zijn ingebouwd á la Wii & Move. En tja, mijn vertrouwen liggen dan ook veel meer bij XBL dan PSN wat ik persoonlijk shit vind werken. Overigens ben je ook behoorlijk dom als je van mening bent dat je elke dag je Xbox aan moet zetten voor internet, want anno 2013 zal dat heus wel stil op de achtergrond. Voel je niet beledigd aangezien iedereen dat argument wel gebruikt: ik maak onderscheid tussen iets vermoeden en iets er zelf van maken (wat denk ik wel een paar mensen ook doen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nicka187 Nee joh, zou het!? Hij zegt: Wie kijkt er in hemelsnaam uit naar Project Spark? Ik zeg dat ik het wel tof vond. Dus geef ik indirect antwoord dat ik wel naar meer informatie uitkijk. Maar inderdaad wat klaasjan007 zegt, ik ga daar zeker geen Xbox One voor halen.De PS4 heeft betere titels voor mij.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, wat zeer slim gespeeld is van Sony, is dat ze een staande ovatie hebben gekregen omdat ze bepaalde rechten in stand houden. En iedereen staat zo hard te klappen dat ze vergeten weer boos te worden dat Sony ze aan de andere kant weer rechten ontneemt (Gratis MP) en zeer weinig gameplay heeft laten zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...