Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

Ja, dat is zo. Zoals ik al zei betwijfel ik of veel publishers hier in meegaan omdat ze dat ook al konden doen met zo'n online pass. Alleen bij AC en Fifa heb ik dat gehad zover ik me herinner en zelf EA heeft het laten afschaffen voor Fifa dus het is allemaal minder kwaad dan het lijkt. Overigens wel pluspunten voor Sony want ik kon hier wel om lachen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Juist, dat heet slimme marketing wat Sony heeft gedaan. De niet verder kijkende gamer/mens is hier natuurlijk tevreden mee maar ik waardeer Microsoft erom dat ze er niet omheen draaien en zeggen hoe het zit (grotendeels dan). Bedenk je nu wel dat al het nieuws hierna alleen maar mee kan vallen waar PS4 nog steeds kan teleurstellen omdat je er iets anders van verwachtte. Overigens niet de presentatie helemaal kunnen meemaken wegens tijd, maar echt? Het is nog vroeg enzo, maar 2x vastlopen in een presentatie van een paar uur is niet veel soeps voor een ding dat krachtiger zijn de de xdoos één. En "all about games", klopt het niet dat dat er een uur aan presentatie verspilt werd door non-gaming meuk waar de PS fanboys de Xbox zo om belachelijk maakte voor de E3? Maar goed, werken doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tim reageert op punt 1: Ik ga regelmatig naar LANparties waar we ook alleen een LAN aanleggen, en dan worden er ook consoles gebruikt voor menig potje fighters en Castle Crashers. Tim reageert op puntje 2: Maar Sony neemt het heft in eigen handen en zegt vertrouwen te houden in haar klanten, waar MS bang is geld kwijt te raken en eigenlijk het vertrouwen in de klanten opzegt. Puntje 3: Ik heb op de plaatjes die Sony heeft laten zien ook echt een vernieuwde PlayStation Eye gezien hoor! En tv krijg ik ook al voor nop, van de huisbaas en anders via internet. Puntje 4 moeten we denk ik toegeven, is niet heel sterk. Ik moet wel zeggen dat mij persoonlijk de exclusives voor de PS4 beter bevielen. En even ter disclaimer, ik ben allesbehalve een fanboy. Ik heb alledrie de consoles van de huidige generatie bij de tv staan, en mijn verzameling Xbox-games evenals de tijd gespendeerd op de 360 torenen hoog boven de verzameling PS3-games en de tijd die ik daar gespendeerd heb bovenuit. Maar als ik kijk naar de richtingen die Sony en Microsoft op willen, bevalt de richting van Sony mij veel en veel meer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap echt niet hoe mensen durven te beweren dat Xbox vettere en meer exclusives heeft. Misschien op het moment ja. Maar veel van de One games gaan niet bij launch beschikbaar zijn. Waarschijnlijk pas in juni/juli 2014. Naughty dog zal zijn ps4 game dan ook wel bijna klaar hebben en met studios als media molecule, Sony London etc. komt er nog veel meer moois aan! Ik durf nu te beweren dat de Exclusives op zowel de Xbox One als de PS4 even goed worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En sony gaat dat niet doen denk je? Dat is allemaal PR gelul. Aan het eind van de dag zijn ze op games gebied gelijk. Net zoals de ps3 en xbox 360. Voor uncharted, God of war en the last of us ga je op je ps3 spelen en voor halo, gears of war speel je op de 360. Zo gaat het straks ook weer zijn. Waar Sony in heeft gewonnen is het 2e hands gaming en niet always online hoeven te zijn. En natuurlijk de prijs.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook kwestie van smaak. Bij de XBO zijn er tot nu meer exclusives getoond die mij aanspreken dan die van Sony. Ook vond ik het qua nieuwe IP's en gameplay tegenvallen bij Sony. Tuurlijk zijn er nog niet aangekondigde projecten van Sony maar die zijn bij MS ook (naar verluidt zeker 5). Kortom, ik heb voor mij persoonlijk nog geen systemseller gespot bij Sony. Killzone vind ik niet zo geweldig. Infamous heb ik nog geen gameplay van gezien. The Order zegt me ook weinig. FF en Kingdom Hearts heb ik verder ook niets mee. Destiny en Mad Max zijn tof, maar niet exclusief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen jammer dat FFXV en KH3 niet meer PS4 exclusive zijn. Als ze dat wel waren was de beslissing snel genomen dat ik een PS4 nam. http://www.insidegamer.nl/nieuws/105479/final-fantasy-xv-ook-naar-xbox-one http://www.insidegamer.nl/nieuws/105481/kingdom-hearts-3-ook-naar-xbox-one
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...