Ga naar inhoud

Microsoft is klaar! Sony wint!


Orcbama

Aanbevolen berichten

  • Reacties 857
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

En ik reageer terug op jouw struikgewas. :) 1. Jah het is 2013. We hebben allemaal internet. Maar dat betekend niet dat iemand voor mij bepaald dat ik online moet. Of 1 keer per 24 uur. Tis een verplichting daar draai het om. Als ik wil dat mijn 360 heel de week online is bepaal ik dat. En niet Microsoft. 2. Ik denk dat used games wel bij Mc ligt. Waarom? Hoe komt het dat multiplatform games bij sony wel used kan zijn? En Xone weer niet? 3. Die 100 euro is denk ik eerder die kinect. Waarom? Ps4 heeft ook tv zeiden ze. Maar oke prima, logisch 100 euro extra voor kinect. Maar speel het dan slim! Geef mensen de keus. Xone 399 zonder kinect. Voor mensen die niet op kinect zitten te wachten. En kunnen die later zelf kopen. Oh wacht nee kan niet. Die kinect moet er bij... Sony geeft ons keuzes. Ps4 399 en die eye came gebeuren los. En er zal vast een pakket komen dat ze samen zijn. 4. Ik had niet echt een slecht woord over de exclusives. Maar inderdaad je hebt gelijk. Die games die jij opnoemde waren geen shooters. Maar zoals ik zei vond ik van beiden de exclusives goed genoeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Klaasjan007 Lees het artikel in mijn link. Die is van 6 juni. Q&A met MS. Ik praat niemand goed maar feit is dat zowel voor de XBO als PS4 er sprake kan zijn van DRM als de uitgever dat wil. Uiteindelijk zelfs als hier een internetverbinding voor nodig is. MS heeft dat marketingtechnisch heel slecht aangepakt en Sony juist briljant maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gelezen. Alleen third party devs mogen zelf kiezen. Bij MS gaan de exclusives dus wel DRM hebben en die kun je dus niet uitlenen etc. De playstation exclusives gaan geen DRM hebben en die kun je dus 2e hands verkopen en uitlenen. Overigens denk ik niet dat third party devs DRM gaan invoeren want dan koopt niemand hun product meer. Nogsteeds MS heeft het dus wel op hun eigen games. En daarvoor koop je de console. Voor de exclusives.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Insidegamer probeert een discussie te creëren. MS heeft een fee op hun games dat hebben ze al gezegd. Wat ze wel kunnen doen is terugkrabbelen. Wat iedereen dan weer aan Sony heeft te danken. Nu moet MS nog 100 euro in prijs verlagen en niet altijd online te hoeven zijn en kinect hoeft niet aan en dan haal ik met plezier ook een one in huis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...