Ga naar inhoud

Mario & Luigi in het Nederlands


ropel

Aanbevolen berichten

Ja, waarom niet? Ik denk dat het meer een fase in het geloof is. Christenen zijn zich wel weer gaan gedragen, maar Islam is dan ook een veel jongere religie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 250
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Goede punten op het gebied van Europa? Laat me niet lachen zeg. "We stappen uit de EU, want dat kost te veel geld!" Tuurlijk, man. Ga eerst maar eens onderzoeken waar de EU nog meer voor staat en wat we eraan overhouden voordat je je oordeel trekt. Ik verwijs naar Zwitserland, wat nooit bij de EU heeft willen zitten en nu alsnog in de shit zit. Domme vent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee maat, ik maak het zelf mee. Ik doe jongerenwerk en heb alleen maar met buitenlanders te maken die zich niet kunnen gedragen. Van de 400 jongeren die ik als doelgroep heb, zitten er misschien 25 blanken tussen en die gedragen zich nog redelijk ok. Daarna komen de donkeren die wat meer op hun kerfstok hebben, crimineel zijn, drugs dealen en meiden in elkaar slaan, maar verrassend goed aanspreekbaar zijn en misschien zelfs nog wat met hun leven willen/gaan doen. En dan komen de moslims, die gewoon niet meer te redden zijn, een IQ van 80 of minder hebben, zwaar crimineel zijn, verkrachten en aanranden, mensen in elkaar trappen of het nou jong of oud of vrouwelijk is, niets willen bereiken in het leven, uitkering trekken,drugs dealen, zich totaal niet interesseren in de Nederlandse cultuur en blanken haten omdat ze zo weinig voor hun doen. En dat is de waarheid zoals het in mijn stad is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, daar kan ik dan niet over oordelen. Misschien dat het inderdaad een waarheidsgetrouw beeld is. Wilde alleen aantonen dat het ook anders kan. Wanneer zo'n persoon gemotiveerd is kunnen ze veel hoger komen dan veel mensen denken, maar dat wordt bijna nooit laten zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, ga eens een keer naar Staphorst of Urk, daar heb je ook nog genoeg christen gekkies lopen... Het probleem ligt niet bij de islam als religie, maar bij religies in het algemeen. De bijbel, Koran en Thora zijn boeken waar levenslessen uit gehaald kunnen worden en zoals met zoveel verhalen kan iedereen ze anders interpreteren. Daar gaat het vaak mis, want in elke religie heb je mensen die hun eigen interpretatie aan jou doorgeven (priesters, imams) deze mensen hebben een hoop aanzien in een religie en een hoop dingen die ze zeggen worden voor waar aangenomen. Het idee van een religie is dat je leeft volgens de wil van een god, maakt niet uit of die god Allah, Jaweh of God is, maar zolang er mensen zijn die de macht hebben in zo'n religie zal je gezeik hebben. Neem nou de tien geboden 'gij zult niet doden', maar tijdens de kruistochten werden mensen die niet in het ware geloof geloofden wel vermoord.... Beetje tegenstrijdig
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GDC die was ook bedoeld voor 3NCrypt3D. Maar wat moeten we dan? In de EU blijven en elke x braaf ons geld afstaan wat we zelf al niet hebben? Moeten we dan geld blijven pompen in falliete landen maar ondertussen zelf hier korten op alles? Ik snap best dat de open grenzen handig zijn en zal dit niet tegenspreken. Maar elke x gedwongen worden om geld in te leveren kan toch niet meer in een tijd van crisis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker tegenstrijdig, ik kan dan ook niets anders zeggen dat die mensen ONGELOFELIJK mongool waren. En het probleem is niet dat iedereen een boodschap anders interpreteert, maar dat ze fucking dom zijn, alles klakkeloos aannemen van een persoon met aanzien (en dus niet zelf nadenken), en mensen pijn doen die er een andere kijk op hebben. Als ze nou gewoon de basis nemen: Goed voor jezelf en anderen zijn,dan was er bijna geen geouwehoer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel ook niet dat mensen het anders interpreteren, maar juist die priester die het dan aan het gewone volk als waarheid verkondigd en die mensen dat dus klakkeloos overnemen... Wat jij zegt dus. Neemt niet weg dat het grote probleem blijft dat dit in elke religie voorkomt, in ieder geval die met maar één god. Als twee mensen naast elkaar zitten te roepen dat hun god de enige echte is, krijg je gewoon ruzie. Gebeurt op andere vlakken ook, ga maar eens een discussie tussen een Xbox en een Sony fanboy volgen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...