ErieNator Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Stap 1: maak geen nutteloos GTA V topic Stap 2: plaats dit bericht in het algemene GTA V topic Stap 3: wacht op antwoord, als er geen antwoord komt realiseer je dan dat je niet de enige bent die GTA Online niet aan de praat krijgt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DiFenucci Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Blazen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik heb echt heel erg medelijden met je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 En jonge kaas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 gewoon de binnenkant van je ps3 en je GTA V disc even schoon schrobben met een nat doekje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 don't do it Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ferdy-2 Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Wat een arme sloeber Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cortex Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Lekker voor je. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Lik de k*t van de moeder terwijl zij op je ps3 zit, dát helpt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DiFenucci Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Kontvingeren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 13 oktober 2013 Delen Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik zou er een topic voor aanmaken, dat begint met een vraag die enkel jij kan beantwoorden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrFresh Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Krijgen we cod ghosts echt op de release? Heeft iemand ervaring met deze 'welkomstgeschenken', want een vriend van mij had een PU abbo genomen met prototype 2 erbij en kreeg hem een maand na de release. BBQ edit: Kleine schoonheidsfoutjes :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Ik kreeg BO2 op dag 2 van release in mijn brievenbus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Waar is deze abieding dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 k ook noit prblemn met pu abiedngen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quadcoreinside Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assassin966 Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 je krijgt hem gewoon op de dag van release! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Was bedoelt voor die kerel die dit topic opende, niet jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wapperd Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Kwenie. het kan sijn dat ej um ietsi later krijg maar over de algemen komt ie waarsch wel op de relies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaCrow Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Heb je een verkeerd pilletje ingenomen ofzo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jurrex Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Je bent zeker even oud als je rang op pu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jurrex Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 Een maat van me heeft vorig jaar ook een abbo met een game gekocht, hij heeft echter gewoon de game op de release gekregen. Ook staat er bij de info dat je Ghost op de release krijgt, Dus in het kort: 99% kans om over een paar dagen te kunnen schieten;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LordJeenus Geplaatst: 2 november 2013 Delen Geplaatst: 2 november 2013 jij wel ja. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MrFresh Geplaatst: 3 november 2013 Delen Geplaatst: 3 november 2013 Ja oprechte excuses voor een tiepfout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
maikelvosje Geplaatst: 4 november 2013 Delen Geplaatst: 4 november 2013 Ik had gistere geen internet nu kan ik niet meer pu abo nemen met ghost :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.