Ga naar inhoud

COD GHOSTS abbo aanbieding


MrFresh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik begrijp best dat je wilt spelen(eigenlijk niet) en dat je teleurgesteld bent dat maten die hem gewoon gekocht hebben wel kunnen spelen. Maar het is maar een fucking spelletje geen leven geen werk maar een spel. Je overleefd heust nog wel een nacht wachten (ik ben niet aansprakelijk) dus ga lekker voetballen kijken,praat een keer met je familie of ga lekker vroeg naar bed (laat je het forum ook gelijk met rust). Je kan wel zeiken op PU maar die vinden dit ook kut. Oftewel: FUCKOFF!!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dat ik zit te huilen maar even ter verdediging van de level 1's , ik ben al een jaartje of 2,3 lid van pu en dit is de eerste cod die ik koop en nog geen fifa gekocht voor de playstation, verder speel ik spellen als journey. bf, the last of us, dishonered, hitman etc Have a good day sir
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow boehoe, CoD is nog niet binnen... Ondertussen sterven er aan de andere kant van deze aardkloot mensen van de honger maar CoD is nog niet binnen!!! En je abbo op willen zeggen?? Pffff, dus het was je alleen maar te doen om het spel voor een 10tje goedkoper te krijgen? Ga je schamen. Ik moet, net zoals vele anderen, gewoon wachten en hij zal morgen gewoon op mat ploffen en zo niet? Schuif ik toch gewoon Borderlands 2 of GTA V in mijn console?
Link naar reactie
Delen op andere sites

WOW, toen ik deze vraag had gestart wist ik niet dat er zoveel reacties zou komen. Trouwens excuses voor de tiepfoutjes in de vraag en titel zelf heb het namelijk op mijn nieuwe phone getiept en dat valt nog niet mee. En het is niet het einde van de wereld als je je geliefde COD een dag later kan spelen, abbo opzeggen is ook belachelijk het is namelijk de schuld van postnl, en kom op.. gratis game. dus als je zit te zeuren dat cod niet komt kan je beter naar bed gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeiken om het feit dat de game iets later is? Sjezus, wat een problemen heb je toch! En met zoiets hou je toch rekening dat het kan gebeuren. En een fucking abo + game voor €50 is een fucking steal, dus heb je al helemaal geen recht tot zeiken. En wtf hebben sommige mensen als avatar het hoofd van Ed of Maarten? dafuq
Link naar reactie
Delen op andere sites

@TVRadioMoron Je hebt niet alle tijd van de wereld? The fuck? Wat moet je zowal doen dan? Een krantenwijkje? Hangen bij de McDonalds? Flikker toch op man. Daarbij zit je te jammeren dat je je abbo wilt gaan opzeggen en shit, ondanks dat "1 dagje niet erg is", is al helemaal belachelijk. Daar zul je meer tijd aan kwijt zijn, dan dat je nu aan het wachten bent. Compleet belachelijk idee dus, zeker gezien de oorzaak van vertraging (PostNL). Verder zeg ik dat iedereen die aan het piepen is aan het gas mag. Als je zo heftig gaat reageren op zoiets kleins, dan ben je het leven niet waard. Bespaard weer frisse lucht, kinderbijslag, en woonruimte. Zijn we sneller uit de crisis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...