Ga naar inhoud

COD GHOSTS abbo aanbieding


MrFresh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

True. Als hij er morgen niet is ga ik dat ook maar eens overwegen, schending van de afspraken, dus dan mag je zonder moeilijkheden je abonnement opzeggen en heb je recht op geld terug. :) Heb het abo alleen genomen om CoD te kunnen scoren, anders koop ik hem heel af en toe in de winkel, maar niet vaak genoeg om de abo-kosten eruit te kunnen halen. Dus tja, dan gaat er toch echt een brief naar PU dat de boel opgezegd wordt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De post wordt 1x per dag bezorgd door PostNL, en als die al geweest is, komt hij niet nog een keer langs. Bovendien gaat het erom dat PU mensen belooft dat ze de game on release hebben, maar is dat gewoon niet waar. Het risico van bezorging is een risico voor PU, niet voor de ontvanger, in deze situatie. Dus Kingping80 heeft in deze wel gelijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

;) Dan is het goed. En ik wacht het keurig af hoor, maar het frustreert me gewoon. Zeker omdat ik dus vanaf morgen weer full time aan mijn studie moet zitten, en juist zo had gehoopt vandaag in ieder geval wat uurtjes te kunnen maken met CoD. En nu blijft het dan minstens tot het weekend liggen, en dat is gewoon niet tof.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Postbode en pakketservice geweest en niets ontvangen. Makkelijk om postnl de schuld te geven maar dat moet je incalculeren. En tuurlijk is een dag wachten geen ramp maar als je alleen een abonnement neemt met voorwaarden levering op release dan is het wel zuuuuuuur. Vandaar net pu opgezegd, helaas! Waarom lukt het andere online gamestores wel vandaag te leveren die ook verzenden, vrienden hebben de game net binnen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangenomen dat je hem bij een andere store op de dag van release (dus niet een dag eerder, of een dag later) binnenkrijgt, zou hij de dag vóór release voor 17.00u (of 18.00u, afhankelijk of je hem naar de brievenbus of het postkantoor brengt) verzonden moeten zijn. Dat betekent dat de gemiddelde game-store de games waarschijnlijk om 16.55u in de bus gekwakt heeft of om 17.55u bij het postkantoor heeft afgeleverd. Als ze de games een dag eerder brengen (in dit geval op vrijdag, want de post die op zaterdag wordt ingeleverd wordt door PostNL ook pas op dinsdag bezorgd, maandag bezorgen ze niet), was het namelijk al op zaterdag bezorgd. Als het andere stores wel lukt, en jouw maten hem al wel hebben, betekent dat dat PU de post gewoon te laat heeft ingeleverd. Kan gebeuren, maar geef het toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer Kingping80 :( Maar wel begrijpelijk, vind het echt raar. Ligt denk ik eerder aan PU (no offense) dan aan de bezorgers. Hangt allemaal af van de goede deal die PU heeft gesloten met PostNL (of wie dan ook). Hopelijk komt die vandaag of morgen, dan kan ik er morgenavond nog mee spelen, anders wordt het zondag pas :( Maar ik blijf positief (poging tot :P)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...