Ga naar inhoud

COD GHOSTS abbo aanbieding


MrFresh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik geef de hele tijd een inhoudelijke reactie, maar je gaat alles uit de weg. Het is overduidelijk dat je een jankert bent die niet klaar voor het leven is. Als dit al een mokerslag voor je is, dan kun je maar beter stoppen met leven, want guess what, it's going to be a fucking bitch. Mensen die naar de voedselbank moeten, hypotheek niet kunnen betalen, geen geld voor ziekenhuis/medicijnen hebben, en oh, een jankerige teringbende aan pubers hebben hun spelletje niet ontvangen. Get a fucking life man, met je trieste gedrag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik zou graag willen weten of het mogelijk is dat het abbo wordt opgezegd, De game is niet binnengekomen op release. Ik wil hem nog in de winkel halen maar moet wel weten of ik het geld kan terug krijgen. >0 Als het goed is, is het contractbruk van de kant van PU. Dan mag je dus weg. Moet je wel je geld terugeisen. Beste is een brief te schrijven en die aangetekend te versturen. Dit is GÉÉN contract breuk van PU bij mijn weten. PU heeft zich aan de eisen gehouden, maar het postbedrijf niet. Het enige wat je kunt doen is klagen bij PostNL, klagen bij PU heeft echt totaal geen zin. Verder is het natuurlijk uitzonderlijk triest als je moeilijk doet om het feit dat je spelletje een dag later aan komt. Je kunt me niet wijs maken dat het van levensbelang is geweest dat hij vandaag aan zou komen. Tuurlijk, het is jammer dat je het een dag kunt minder kunt spelen, maar op een jaar (er van uitgaande dat je zo'n drol bent dat elk jaar weer CoD koopt) is dat maar 0.274%! Doe niet moeilijk en ga iets leuks doen vandaag. Morgen kun je beginnen aan de resterende 99.726%.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kudos voor DarknessFood. Als het één dag later ontvangen van een game zo'n groot probleem is, dan heb je echt fucking weinig te klagen over echte problemen in je leven. En PU is nou eenmaal afhankelijk van een derde partij, in dit geval PostNL. Normaal gesproken, als jij je brief op zondag of maandag op de post doet, heb je hem gewoon dinsdag in huis. Dat dit nu niet gebeurd is, is dus niet de schuld van PU maar van PostNL. Dan kun je wel gaan zeggen dat PU de games vrijdag al had moeten versturen, maar dan hadden mensen de game misschien al zaterdag ontvangen en daar was Activision denk ik niet zo blij mee geweest...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom nu weer al die mensen er bij halen? Ik werk gewoon voor mijn geld. Mijn simpele vraag was om het geldt terug te krijgen zodat ik het spel los kan kopen zonder het blaadje. Voor mij was het blaadje een leuke extra maar niet nodig. Je zou eens wat meer respect moeten tonen voor de mensen die je in jou inhoudelijke comments erbij betrekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal best, ik ken hem niet persoonlijk. Vind het alleen hele flauwe reacties. Net zoals ik het heel flauw vind dat mensen way over the top reageren dat ze hun game niet op dag van release krijgen, dat ben ik zeker met m eens. Maar even laten merken dat je het niet zo tof vindt en dit op het forum plaatsen lijkt mij geen probleem en moet toch kunnen? Er zijn namelijk zat mensen die al lang een abo hebben, de game al hadden gepre-ordered, en vervolgens de actie voorbij zagen komen en dachten 'hee, dat is handig! doe ik dat wel, ik ging toch al verlengen' en nu balen dat ze nog niet kunnen spelen. Maar er zijn inderdaad best ergere dingen in het leven ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

The troll is strong with this one xD ^ who gives a fuck om hypotheken, als ik m'n spel maar op tijd heb! DarknessFood je begrijpt het gewoon niet! ER IS MIJ IETS BELOOFD! /trollback Eens met TvRadioDude dat hij inderdaad gewoon de game op dag van release had kunnen hebben en dat het balen is dat het met deze actie dus niet zo is, terwijl ze daar wel mee adverteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

mensen erbij halen bedoelde ik "Mensen die naar de voedselbank moeten, hypotheek niet kunnen betalen, geen geld voor ziekenhuis/medicijnen hebben, en oh, een jankerige teringbende aan pubers hebben hun spelletje niet ontvangen" niet de mensen van het forum haha :P, maar vindt het beetje jammer dat ik uitgescholden word omdat ik mijn mening geef. snap best dat 1 dag langer wachten niet zo erg is maar ik heb niet alle tijd van de wereld. Juist vanavond had ik een vrije avond waar ik met mijn maten COD zou gaan spelen. Ben al 4 jaar lid van de PU maar twijfel of ik nog wel langer lid wil blijven van dit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...