Anne_87 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Hmm. We zullen het zien. Ik geloof er niks meer van, en dat ligt niet aan jou maar aan het feit dat ook de pakket-bus hier al weg is (vandaag al ander pakket ontvangen). Maar wie weet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frank1l Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ze hebben geen datum/tijd gegeven wanneer je hem kunt verwachten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Helioss Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Blij dat er een mailtje is gestuurd, het is niet anders maar nu is het in ieder geval duidelijk voor iedereen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raikiri15 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 @ GDC. Sorry wist niet dat je boos zou worden om mijn reactie :). Ik deed enkel alleen aan vrijheid van meningsuiting waar je zelf zo'n voorstander van bent wat betreft schelden. Ik heb overigens niks tegen schelden, alleen zijn woordenkeuze staat me niet aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JiggyMF Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Tja...als je iets belooft moet je het wel nakomen (buiten dat ik het wel een toffe actie vond, meestal worden trouwe abonnees overgeslagen bij de meeste instanties). Bestel al jaren games in webshops die ik altijd op de dag van release, zonder uitzondering, binnen heb. Ik wilde Ghosts toch al halen, dus ik vond het een prima actie, maar nu baal ik als een stekker. Sta je dan, dagje vrij genomen om ghosts te ontvangen en spelen via deze nice actie... Morgen werken, dus geen pakket in ontvangst kunnen nemen, dus op zijn vroegst dat pakket op donderdag kunnen afhalen. Fijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JiggyMF Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ik vind het ook een beetje not-done hoe PostNL hier met alles opgezadeld wordt en afgezeken wordt. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet bepaald de grootste fan van PostNL, maar men zou op zijn minst verantwoordelijkheid kunnen nemen hier ipv alles op een ander te schuiven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jackninja1 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Maar hij gaat vandaag dus niet meer binnenkomen? Best jammer, voor iedereen maar zeker ook voor de gasten van de PU die zoveel moeite hebben gedaan, ik voel jullie! Gelukkig maakt het mij niet zo heel veel uit. Nam het als mooi extraatje omdat ik mn abbo verlengde, gegeven paard moet je niet in de bek kijken, stinkt nogal etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 dit klopt wel, nooit goede ervaring met postNL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Magistraal Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Het klinkt als een fout van PostNL, weinig wat PU eraan kan doen als zij alles op tijd verstuurd hebben inderdaad... In het weekend doorgewerkt etc. voor deze actie. Kan ik wel begrip voor opbrengen. Toch goed bezig redactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kingping Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 We zien het morgen wel, helaas! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 even dat je weet, mij wil je niet tegen komen blackvelvet. ik ga je persoonlijk vertellen hoe erg het is om kanker te hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L00n3y Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Ik wist dat het fout zou gaan met PostNL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daenerion Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 hih, ik heb een bazenmail gekregen van die bazenEd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 heb precies hetzelfde, heb nu al spijt van mijn abbo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardappelschiller Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Als het met de pakketpost komt is er nog een kleine kans dat hij bij mij wel vandaag komt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Wat een gejank weer om niks. Jullie hebben echt een triest leven als ik het zo lees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Wat Darkness zegt. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 ja en nee, ze beloven dat je het spel op release krijgt. dit gebeurt niet, dan haal ik hem liever nu nog in de winkel en kan ik met mn vrienden vanavond nog co-op spelen inplaats van dat we tot het weekend moeten wachten :) gaat niet om post nl, gaat om afspraken nakomen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
L00n3y Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 +1 voor DarknessFood Fucking kiddies, ga uithuilen bij moeders ofzo omdat een spelletje een dag later komt. #FIRSTWORLDPROBLEMS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 je hebt deels gelijk, vindt het jammer dat ik vandaag niet heb kunnen spelen en ik morgen helaas niet vrij heb ;), ook is het minder dat we dadelijk met 4 man hier zitten zonder game :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Maar om iemand meteen een flikkertje te noemen omdat ze klagen dat andere een afspraak niet nakomen vind ik zelf erg triest. maar met jou valt niet te praten omdat je het niet van een andere kant kan bekijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Met jou valt niet te praten, want ik zeg meerdere malen dat het niet aan de PU ligt, en jij gaat maar door met huilen. Dan heb ik meer dan het volle recht je een flikkertje te noemen ja. Jij (en anderen met jou) bent te dom om in te zien wat er aan de hand is, en ondertussen maar huilie huilie doen, en jezelf het slachtofferrol in te praten. Jij weet totaal niet wat het leven inhoud, en de weg naar volwassen zijn zal een flinke poos duren, flikker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 huh ik zou vandaag laura's passie kamelen melken krijgen bij de margriet hij is er nog niet wat moet ik doen ik ben wanhopig ik huil nu Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tvradiodude Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Heerlijk, het maakt niet uit aan wie het ligt. Of het nu postnl is of PU. Ik heb niets ontvangen waarvoor ik wel betaald heb. Als er bij de actie stond dat ik hem niet op release dag zou ontvangen had ik de actie ook niet gedaan ;) Dat jij kunt zien of mensen klaar zijn voor het echte leven middels comments in een forum vind ik zeer knap. Je zult vroeger zeker naar een speciale school zijn ;'). Ik praat mij geen slachtoffer rol in, ik vraag alleen maar of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen voor een product dat ik niet ontvangen heb. tel eens tot 10 en probeer eens een minder agressief en beter onderbouwde reactie te geven kleuter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JiggyMF Geplaatst: 5 november 2013 Delen Geplaatst: 5 november 2013 Like a boss. Meer dan 4000 posts op dit forum hebben en een ander zeggen dat hij niet weet wat het leven inhoudt ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.