Ga naar inhoud

COD GHOSTS abbo aanbieding


MrFresh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja...als je iets belooft moet je het wel nakomen (buiten dat ik het wel een toffe actie vond, meestal worden trouwe abonnees overgeslagen bij de meeste instanties). Bestel al jaren games in webshops die ik altijd op de dag van release, zonder uitzondering, binnen heb. Ik wilde Ghosts toch al halen, dus ik vond het een prima actie, maar nu baal ik als een stekker. Sta je dan, dagje vrij genomen om ghosts te ontvangen en spelen via deze nice actie... Morgen werken, dus geen pakket in ontvangst kunnen nemen, dus op zijn vroegst dat pakket op donderdag kunnen afhalen. Fijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hij gaat vandaag dus niet meer binnenkomen? Best jammer, voor iedereen maar zeker ook voor de gasten van de PU die zoveel moeite hebben gedaan, ik voel jullie! Gelukkig maakt het mij niet zo heel veel uit. Nam het als mooi extraatje omdat ik mn abbo verlengde, gegeven paard moet je niet in de bek kijken, stinkt nogal etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met jou valt niet te praten, want ik zeg meerdere malen dat het niet aan de PU ligt, en jij gaat maar door met huilen. Dan heb ik meer dan het volle recht je een flikkertje te noemen ja. Jij (en anderen met jou) bent te dom om in te zien wat er aan de hand is, en ondertussen maar huilie huilie doen, en jezelf het slachtofferrol in te praten. Jij weet totaal niet wat het leven inhoud, en de weg naar volwassen zijn zal een flinke poos duren, flikker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

huh ik zou vandaag laura's passie kamelen melken krijgen bij de margriet hij is er nog niet wat moet ik doen ik ben wanhopig ik huil nu

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk, het maakt niet uit aan wie het ligt. Of het nu postnl is of PU. Ik heb niets ontvangen waarvoor ik wel betaald heb. Als er bij de actie stond dat ik hem niet op release dag zou ontvangen had ik de actie ook niet gedaan ;) Dat jij kunt zien of mensen klaar zijn voor het echte leven middels comments in een forum vind ik zeer knap. Je zult vroeger zeker naar een speciale school zijn ;'). Ik praat mij geen slachtoffer rol in, ik vraag alleen maar of het mogelijk is mijn geld terug te krijgen voor een product dat ik niet ontvangen heb. tel eens tot 10 en probeer eens een minder agressief en beter onderbouwde reactie te geven kleuter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...