Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben zelluhf ook een enormuh krachtpatsert. Mijn bicepts hebben een omtrek van 70 cm en dan tellik mijn triceps nie eens mee gosert.. Ik heb buikspieruh waar je U teguh zeg en een borstkas zo groot als het Afrikaansuh continent. Daarnaast train ik ook 18 keer per week in de sportschool en eet ik alleen maar voedingsuplementuh... So nou jij weer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds kort met een eet schema begonnen en heb een zooi supplementen aangeschaft omdat ik niet meer aankwam. Train nu een jaar, ongeveer 5 dagen per week Het is ook een hobby geworden omdat je er steeds meer over leert, hoe je spieren werken nieuwe oefeningen etc.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook intressant en leerzaam vind ik. Daarnaast is het fijn om na je werk ff je hoofd te kunnen legen in de sportschool en je ontmoet ook nog eens nieuwe mensen. Maar is 5x keer per week niet een beetje veel? Ik bedoel, rust is net zo belangrijk als het trainen zelf. 5 a 6 uur per week is perfect. Dus als je 3X per week 2 uurtjes traint incl. cardio is dat heel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik richt me vooral op conditiesport. Zo zwem ik elke week een uur, ongeveer 2,25 km, verder ren ik nog 1 keer per week, en speel ik tafeltennis (ja dat klinkt lame maar op mijn niveau is dat best intensief). Verder zorg ik dat ik erg gezond eet, ik wok meestal, eet bijna geen fastfood etc. Ik wil wel binnenkort beginnen met fitness en krachttraining, al wil ik wel geen snelheid en lenigheid verliezen bij het opbouwen van extra kracht en spiermassa. Iemand nog tips hier voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik een vrij nieuw product van Syntech, een eiwit shake (vanille) een recovery shake (tropical) en kreeg een gratis potje pre-workout (fruitpunch) Vrij duur spul, maar sinds ik gestopt ben met roken is het makkelijk betaalbaar. http://www.fibusports.nl/media/products/lightbox/20140120011445-Syntech%20Duursportpakket.jpg @Marcos Mijn rustdagen zijn in het weekend. Ma: Borst (met een kleine spiergroep erbij zoals bicep buik etc) Di: Rug (Ook met een kleine spiergroep) Wo: Schouders Do: Bicep tricep Vrij: Benen. @Anabole Wat voor superfoods gebruik je kameraad?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...