Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ten eerste bedankt voor je compliment Katrien, maar ik geloof niet zo in ''hoe een vrouw uit hoort te zien''. Het mooie aan fitness en voeding is dat iedereen voor zichzelf in de hand heeft hoe men uit zou willen zien. Daarom vind ik het ook onzin als mensen roepen dat ze ''niet af kunnen vallen'' (want het is alleen onmogelijk als je niet je best doet). Tegenwoordig worden we overal op bekritiseerd. Je bent te dun, te dik, te mollig, je hebt brede schouders, je bent te gespierd... Ik wil niet té bulky worden, maar ik vind het mooi als een vrouw iets zichtbaardere spieren heeft.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee uur achter elkaar trainen en dat vijf keer per week is echt niet goed voor je lichaam, tenzij je erg langzaam bent (dan is het gewoon zonde van je tijd). Ik ben meestal een halfuur in de fitness en neem geen pauze tussen sets in (nou goed, 10 sec), maar wel een minuut pauze tussen alle oefeningen. Na dat halfuur ben ik helemaal bezweet en heb ik twee dagen lang dikke spierpijn.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doornroosje ik begrijp dat je zelf ook 4 a 5 keer per week in de sportschool bent...ik heb echt geen moeite om 1,5 tot 2 uur per keer er te zijn. Een uurtje per keer zou ik denk echt niet kunnen als ik een uur bezig ben dan begin ik vaak pas echt een goede pomp in mijn spieren te krijgen. Ik train niet iedere keer dezelfde spiergroepen, je moet gewoon voor jezelf uitzoeken waar je lichaam het beste op reageert. Ik heb ook wel eens een week dat ik 2 dagen achter elkaar niet ga, ik hou het wel goed in de gaten of ik bepaalde spiergroepen niet overbelast. Rust is ook belangrijk ik merk wel dat je zo als nu met dit warme weer minder slaap pakt. Ik slaap op een zolder, de transpiratievocht in de nacht is nu die iedere keer verlies is gewoon niet aan te drinken. Ik drink nu als ik wakker ben gelijk in halve liter water weg. Ik pak smorgens ook altijd mijn eerste eiwitshake met water. Het nu ook wel goed moment om te gaan cutten ik val nu ook gemakkelijker af merk ik. Een mannen lichaam werkt toch ook wat anders als het lichaam van een vrouw. Als man zet je ook makkelijker spieren aan. Een sterk lichaam is ook een gezond lichaam, ik Let ook bewust op mijn voeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst deed ik vooral aan ''clean eating'' en telde ik geen macro's. Ik was elke dag in de sportschool en deed urenlang cardio waar ik een bloedhekel aan had. Toch viel ik niet af. Nu train ik 4-5 keer per week met zware gewichten, zonder cardio en tel ik macro's waardoor ik prima ijs of chocolade kan eten. Nou, het vet vloog er vanaf.... En ik kreeg er spieren voor terug ;)

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...