Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Iedereen kan aankomen, eet alles wat je lekker vind maakt niet uit je dieet komt later. Op die manier raakt je lichaam gewend aan de hoeveelheid voedsel en daarna kun je overstappen op een fatsoenlijk dieet. Ik heb een gozer op me werk die is 110 kilo spier, die jongen woog op zijn twintigste 65 kilo. Hij is nu 28 en is 100% natuurlijk (geen anabolen dus)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben zelluhf ook een enormuh krachtpatsert. Mijn bicepts hebben een omtrek van 70 cm en dan tellik mijn triceps nie eens mee gosert.. Ik heb buikspieruh waar je U teguh zeg en een borstkas zo groot als het Afrikaansuh continent. Daarnaast train ik ook 18 keer per week in de sportschool en eet ik alleen maar voedingsuplementuh... So nou jij weer... Zo veel spieren heb je ook wel nodig om al die walvissen... ik bedoel: echte vrouwen, van jou in het fapvoer topic aan te kunnen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder deed ik minstens 4 keer per week CrossFit, maar nu ben ik oud, versleten en werk ik 50-60 uur per week, dus sleep ik me met frisse tegenzin 2x per week naar een reguliere fitness waar ik me al verveel op het moment dat ik me om sta te kleden :( Staan al die brede sjenkies je ook nog raar aan te gapen als ze voor het eerst van hun leven iemand zien die z'n armen wel volledig kan strekken bij een pull-up en z'n kin boven de bar krijgt en bij als je staat te overhead squatten staat iedereen helemaal te kijken alsof iemand citroensap in hun ogen staat te druppelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

geen krachtpatser... wel atletisch??? zeg ik dat goed... en het leukste is dat ik ook kan eten wat ik maar wil! Owjah en van hard fysiek werk en skateboarden krijg je al aardig een goede lichaamsbouw... voor de rest is het niet zoals bij die mannen die naar de fitness gaan en op hun dieet letten.. heb ik ook de discipline niet voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...