Ga naar inhoud

Het gespierde krachtpatsers topic


Anabole

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zit ook zo'n vier tot vijf dagen in de sportschool en ik tel alles wat ik eet. Voor veel mensen in mijn omgeving is het obsessief en vreemd dat ik het doe, maar als ik het niet doe, voel ik me meteen slecht. Ik heb een eetstoornis gehad en de enige manier voor mij om daar vanaf te komen, was door te gaan fitnessen. Ik ben nu erg blij met de progress die ik maak en ik hoop nog sterker te worden. Overigens ben ik een meid, mocht dat verschil maken.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deadliften is niet overschat, door de meeste mensen wordt hij juist onderschat en de gebrekkige technische uitvoering leidt tot de blessures. Niet om iemand op z'n tenen te trappen ofzo hoor. Deadliften is top, maar het vraagt wel een goede techniek en de meeste henkies gaan liever voor zwaar dan duurzaam met hun rug om te gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al mijn onderrug oefeningen doe ik met een bal, heb je geen druk op je onderrug en kan je zo geen blessures krijgen. Paar jaar geleden ben ik van de trap af gedonderd en had ik een verschoven ruggenwervel, als ik ga deadliften schiet het er meteen in terwijl ik de oefening goed uitvoer. Dat is de hoofdreden dat ik niet deadlift.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap het wel. Als ik een week een training oversla, ben ik daar niet bepaald trots op. Als het wegens omstandigheden niet kan (bijvoorbeeld nu is het zwembad dicht wegens zomerstop) probeer ik het wel te compenseren. Daarnaast is het ook zo dat als je het een paar keer over slaat je jezelf steeds moeilijker gemotiveerd krijgt. Althans ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...