bnwr Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 ~~~~~€===8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 ``SwekToTheMekx`` Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik kreeg net een PM van Jiggy_Djezus die ik als licht bedreigend ervaar. Zou een mod hier iets aan kunnen doen? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik weet dat het niet mag maar heb de PM hier toch maar gecopy/paste want vond het merkwaardig. ONDERWERP Dood 卐卐 VERSTUURDER Jiggy_djezus DATUM 7 december 2016 14:09 ONTVANGER Arendjan BERICHT Ik weet wie je bent en waar je woont Arendjan :) dus doe maar niet zo stoer want ik en Martin me broer komen je opzoeken en vies verkrachten vieze sletje homo ik weet waar je woont groetjes Jiggy_djezus Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Het is overigens *Martin en ik* en niet *ik en Martin*. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Nouja dan ben ik sneu ik kan er zelf in ieder geval wel om lachen en daar gaat het om lijkt me.. Maarja als je een gebrek aan humor hebt zoals je hier al vaker hebt laten zien dan herken je dat waarschijnlijk niet. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Vroeger toen ik nog wel eens ruzie had met mijn broer en zussen zei mijn moeder van ''Ja dan moet je super blij reageren in plaats van boos, dan stoppen ze vanzelf''. Toen was ik een jaar of 6. Jiggy_djezus hier laat zien dat zelfs op 15-jarige leeftijd deze tactiek nog wel eens benuttigd wordt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Weten jullie nog die tijd dat Erik geen mod was? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Weet je nog die tijd dat ik de modverkiezingen won en mod mocht worden maar dat toen heb afgezegd omdat ik hard to get ben. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 ONDERWERP Kanker hond VERSTUURDER Jiggy_djezus DATUM 7 december 2016 14:20 ONTVANGER Marcos BERICHT Vieze tering flikker, ik kom je halen want ik weet waar je woont. Zie dit niet als een dreigement want ik doe het echt! Ik neuk je in je kont en je moeder ook vuile kankerlijer homo flikkertje. Groetjes Jiggy_djezus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 ONDERWERP Hai <3 VERSTUURDER Jiggy_djezus DATUM 7 december 2016 14:20 ONTVANGER DunneDraak BERICHT Mag ik je dickpics sturen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 haha jiggydjesus is echt een kaulocoolle gast hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rahl Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Nee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 -There's a war going on- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Waarom doe je ineens zo tegen mij Jiggy? Ben altijd heel loyaal tegenover jou geweest <3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Is sneuneus het nieuwe hippe woord ofzo? Loop ik achter? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Maar dat is echt gebeurd. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 100 CdAB's ging het goed. Totdat jiggy_djezus aanviel. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >ONDERWERP Dood 卐卐 Lel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >Weten jullie nog die tijd dat Erik geen mod was? Ja, ik weet nog goed dat ik ooit deze woorden sprak: >Kan een mod Erik zijn comment even verwijderen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >Een wat ? Maak je studie even af... Denk dat jiggy niet doorheeft dat je ''kaolocoole'' op een sarcastische manier gebruikt. Dat heb je met mensen met autisme, die nemen alles veel te letterlijk. Wat doe jij voor studie Jiggy? Gewoon om even een beeld te vormen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >>Nu gelooft niemand het dus meer spelbreker... Ben je zo simpel dat je dacht dat er ooit iemand is geweest die dat deed? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Heb ik jullie trouwens ooit al eens gezegd dat ik de directeur van Philips ben? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >>Directeur op het moment arend. Waarvan gaat je niks aan. Downiesenbrownies.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik vind het trouwens wel leuk dat er weer eens iemand met een iq beneden de 80 dit gastenboek bezoekt. Hoef je lekker niet zo genuanceerd te zijn bij het vuilspuwen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.