Ga naar inhoud

CdAB 100 [C] Het Loopt in 't Honderd


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 844
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik weet dat het niet mag maar heb de PM hier toch maar gecopy/paste want vond het merkwaardig. ONDERWERP Dood 卐卐 VERSTUURDER Jiggy_djezus DATUM 7 december 2016 14:09 ONTVANGER Arendjan BERICHT Ik weet wie je bent en waar je woont Arendjan :) dus doe maar niet zo stoer want ik en Martin me broer komen je opzoeken en vies verkrachten vieze sletje homo ik weet waar je woont groetjes Jiggy_djezus

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja dan ben ik sneu ik kan er zelf in ieder geval wel om lachen en daar gaat het om lijkt me.. Maarja als je een gebrek aan humor hebt zoals je hier al vaker hebt laten zien dan herken je dat waarschijnlijk niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger toen ik nog wel eens ruzie had met mijn broer en zussen zei mijn moeder van ''Ja dan moet je super blij reageren in plaats van boos, dan stoppen ze vanzelf''. Toen was ik een jaar of 6. Jiggy_djezus hier laat zien dat zelfs op 15-jarige leeftijd deze tactiek nog wel eens benuttigd wordt.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

ONDERWERP Kanker hond VERSTUURDER Jiggy_djezus DATUM 7 december 2016 14:20 ONTVANGER Marcos BERICHT Vieze tering flikker, ik kom je halen want ik weet waar je woont. Zie dit niet als een dreigement want ik doe het echt! Ik neuk je in je kont en je moeder ook vuile kankerlijer homo flikkertje. Groetjes Jiggy_djezus
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Een wat ? Maak je studie even af... Denk dat jiggy niet doorheeft dat je ''kaolocoole'' op een sarcastische manier gebruikt. Dat heb je met mensen met autisme, die nemen alles veel te letterlijk. Wat doe jij voor studie Jiggy? Gewoon om even een beeld te vormen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...