Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik wist niet dat Jiggy vanuit Z-Afrika opereerde: http://browniesdownies.co.za/ We hebben iets gemeen Jiggy, ik woon ook in het buitenland! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ok dus je heet eigenlijk Jody maar je schuilnaam is hier Jiggy, thanks voor de duidelijkheid! http://www.careers24.com/career-advice/work-life/meet-jody-adams-assistant-waiter-20160322 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Jullie menu ziet er wel goed uit trouwens, laten we eerlijk zijn.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >Arend >sneuneus Au. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Krijgt ierdereen ineens een notification wanneer er hier iemand arriveerd met een IQ van 30? Het is ineens zo druk hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 We gunnen hem allemaal dit stukje aandacht zodat hij vannacht zichzelf een keer niet in slaap zal huilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Mods! Ik las net op de frontpage het woordje *fuck*. Kan dat misschien zsm aangepast worden in ''F*ck*? Of nog liever, kan het weggehaald worden?? Ik vind dit namelijk echt te walgelijk woorden. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Weten jullie nog die tijd dat Erik niet alles wat haaks staat op zijn liberale wereldje over één kam schoor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik kondig bij dezen een tijdelijk staakt het vuren aan. Over een uurtje mogen jullie weer verder. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Pokoes zo dom, als je ze draait tijdens de Cito toets krijgt iedereen kader-advies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 >>Ja draak, hou je kaak Nu krijg ik het idee dat het noatak kenway is Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 You're tearing me apart Lisa! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 maar effe eerlijk, je bent bij voorbaat zielig als je gaat 'trollen' op het internet gevalletje van niet genoeg aandacht gehad tijdens de opvoeding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Gelukkig ligt hij nu lekker in zijn bedje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 http://www.pu.nl/profiles/jiggy_djezus/ Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 Ik denk dat de oesters nog steeds zuur zijn en dat er daarom niks verteld is... iks dee! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 7 december 2016 Delen Geplaatst: 7 december 2016 De Betty Stöve memorial is afgelast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Dankjewel meneer jas. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Bijna vakantie! Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ToastIsMyName Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Jongens, komt binnenkort ook nog de Pumminty Awards 2016? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Mods! Help! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Ik schaar Jiggydjezus in hetzelfde rijtje als OMGWTFBBQ. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 En waarom is zijn vorige account gebanned? Ik ben het er natuurlijk volstrekt mee eens maar wát precies was de druppel? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Kan er niet een nieuwe mod komen die altijd autistisch op de dit rondhangt om zo mongooltjes te bannen? Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 8 december 2016 Delen Geplaatst: 8 december 2016 Huh? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.