Ga naar inhoud

Het Grote Verkiezingen 2021 Topic


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 800
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>The Rock zal wel een hoop stront over zich heen krijgen nu, maar met alle respect, een Marokkaan van begin 20 in een hele dikke BMW van zeg 60/70K is toch ook zo goed als altijd geen zuivere koffie. Ze hebben allemaal slim geïnvesteerd in crypto. Dat moet het zijn.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat is echt doodeng en toornt aan het fundament van de rechtsstaat. Los van de inhoud, de meeste partijen hebben een programma welke in strijd is met de rechtstaat. Sterker nog je kan alleen D66, PvdA of GroenLinks stemmen. https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/11/vooral-rechts-heeft-plannen-in-strijd-met-rechtsstaat-a4035109

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ooit een leuke cabrio, die ik bij mij voor de deur wilde parkeren. Voor ik kon afslaan naar het appartementencomplex moest ik een politie auto voor laten gaan. In plaats van dat ze afsloegen, zette zij hun auto voor de mijne en stapten uit. Een van hen liep een rondje om mijn auto en de ander sommeerde mij uit te stappen. De eerste vraag was of de auto van mij was. De tweede of ik mij kon legitimeren en bewijzen dat de auto van mij was. Toen ze me daar niet op konden pakken zeiden ze dat ze iemand zochten die op hoge snelheid een verkeerde manoeuvre had gemaakt op de autoweg, en vroegen mij te vertellen waar ik vandaan kwam. Toevallig kwam ik van die zelfde weg dus moest een beetje grinniken. De agent zei me weer plaats te nemen in mijn auto en ging zelf communiceren over z’n radio. De ander liep weer om mijn auto, en ik werd wederom gevraagd uit te stappen. Toen werd er gevraagd waarom mijn motor te heet aanvoelde en werd er gewezen op het profiel van mijn banden. Rijdt u vaak hard meneer? werd er mij gevraagd. Ik vroeg hem of hij beeld had van de persoon die ze zochten, waarop hij met nee antwoordde. Op dat moment kwam mijn blanke ex aangereden en zette haar auto achter de mijne. Ze vroeg mij wat er aan de hand was, en de agent antwoordde. Ze werd boos en ging in raging tata mode wijl politiek correct te blijven. Het koste haar minder dan een minuut om de agent te overtuigen dat ze mij niet zochten zonder dat ze kon bewijzen dat ik het niet was die ze zochten. Wat ging er hier mis?
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik vind Tjeenk Willink verdacht veel lijken op Mark Rutte uit de toekomst die terug is gereisd om zijn kabinet te redden. Hihi, het zullen de oogleden en mager postuum zijn. Als je op de inhoud kijkt zie je echter dat Tjeenk Willink radicaal verschilt van Mark. En hij is een PvdA-man.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.geenstijl.nl/5158643/jonge-gays-openbaren-dubieus-dm-archief-van-kersvers-d66-kamerlid-smeets/ Daar gaat het eerste kamerlid al. Ik begrijp via via dat dit bij meer mensen binnen D66 al bekend was en deze man een hele hoop (minderjarige of net meerderjarige) jongens heeft lastig gevallen via social media.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de mensjes weer een beetje boos op Onze Grote Leider? The Rock hoorde het voorbij komen bij VI, maar al een hele tijd alle nieuwssites geblokkeerd op de People’s Telefoon tegen al dat onzinnige negatieve nieuws

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock viert iig de week van de vrijheid! Coronamaatregelen waren nodig, maar Mark R. en een aantal medeplichtigen zullen op een dag voor een parlementaire enquêtecommissie komen te staan, schuldig bevonden worden aan illegale vrijheidsberoving, en daar geen straf voor krijgen.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...