Ga naar inhoud

Het Grote Verkiezingen 2021 Topic


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 800
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

effe serieus ik dacht nog tot de zomer dat ik echt voor het eerst op markie mark zou stemmen, normaal gesproken stemde ik op sociale liberale ietwat linkse rakkers van de d66, niet omdat ze links zijn, maar omdat ze oorspronkelijk wat meer pragmatisch zijn. Links en rechts boeit me niet, zolang ze maar inhoud hebben en niet te extreem zijn. Dan valt zowat iedere partij af. Nu zat alleen praatpop Jette er dus dat werd em ook niet. En hoe heet ie, die ene van groenlinks, die is ook gwn een beetje popieopie geworden, denk dat ie heel wat is mr eigenlijk is ie alleen mr studenten aan het paaien met zn 10000 euro, op je muil. Vond het dus naarmate de crisis vorderde steeds slechter gaan met het beleid dat markiemark voerde, leek alsof ie erdoorheen was, ook met zn uitlatingen en de maatregelen die kant noch wal raken. Niet dat het alleen aan hem ligt want nederlanders zijn (vervelend woord) egoïstisch gebleken. Denken alleen maar aan zichzelf (terwijl, als iedereen zich er even aan zou houden, de kans er in zat dat het hier niet meer speelde. Ze hadden gewoon een volledige lockdown van een maand moeten doen en de grenzen dicht behalve voor handel, punt. Nu geven we geld uit alsof geld uitgeven nooit een probleem was. achja.. Ohja nu met mijn huidige politieke stem, die gaat uit naar vadertje Omtzigt, niet alleen vanwege die ene affaire, gewoon omdat ie een toffe perel is met een kritische blik en niet zoals elke politicus maar een showtje voert. Dusja, dan wordt het centrumpartij CDA, want stuurboord of bakboord, het schip moet toch in balans blijven toch. En Hugo is weg, zoals het hoort. Verder in het weer: Verkeerswaarschuwing: Vanavond en vannacht kans op verraderlijke gladheid met opklaringen. Vanavond een buitje en vannacht droog. Landinwaarts 1 of 2 graden. Maandag een paar buitjes en zon. Dinsdag periodiek regen. Woensdag regenachtig weer. Donderdag buien. Het wordt een herfstweek met hoge temperaturen en vaak een krachtige tot harde wind. Oant moarn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind rente maar een raar iets.. Stel, ik spoel met GlobalHaloPro4U aan op een onbewoond eiland. I have 20 dollars in my pocket. Die leen ik uit aan GolbalHaloPro4U en vraag 50% rente, € 10 euro. Alleen, we zitten op een onbewoond eiland, waar haal je die € 10 euro rente dan vandaan? Er bestaat maar € 20. Hoe werkt dit dan in de grote mensen wereld? Is rente geld dat wel bestaat? Of drukken we dan gewoon geld bij?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...