Ga naar inhoud

CdAB 122 [CXXII] Als ik val, sta ik op, als ik sta, val ik op


Maikush

Aanbevolen berichten

Net of die bedrijven graag open blijven omdat ze geld willen verdienen. Meeste bedrijven hebben vaste verplichtingen zoals personeel en huur die ze maandelijks moeten betalen. Meeste bedrijven (mkb) kunnen helemaal niet een maand lang omzet missen omdat ze dan failliet gaan. Daarom heeft de overheid nu ook zo'n enorm pakket aan noodmaatregelen omdat anders zo'n beetje het hele mkb indondert.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 894
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

https://clubvanrelaxtemoeders.nl/wp-content/uploads/2016/01/image-1-e1451768097724.jpeg

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dunnedraak: Ja precies, maar dat gaat toch keihard tegen die "Elite bullshit" in? :P Als de Elite ons ermee wilt pakken, dan sluiten ze de ziekenhuizen en raden ze ons juist NIET aan om een tijdje voorzichtig te zijn :') (Of reverse psychology: de Conspiracy theorists gaan nu tegen de draad in, dus wel contact blijven houden, krijgen het virus. en daarmee is die "populatie control" toch nog een realiteit, zonder de handen er letterlijk en figuurlijk vuil aan te maken. lol
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/90514792_4093229514024162_2348407900348612608_o.jpg?_nc_cat=100&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=zAA0N4FBODUAX-utKYw&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&_nc_tp=7&oh=a1fa04f29f856404bec37b5d154129cb&oe=5E9A09C4

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo virus tussen aanhalingstekens? Niemand twijfelt eraan dat dit een impact gaat hebben, alleen wat jij zegt slaat natuurlijk nergens op. Dit weet je zelf ook, anders zou je met *betrouwbare* bronnen komen. Het is zo makkelijk.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hep jij ook bij de illumienatsie geseten Medellin? Ik zat er ongefeer 2 jaar bij en ik weet nu ook echt super veel! Allemaal dingen over de wereldt die niemant anders weet. Ik zit nu bij de vrijmetselaarz met allemaal oude mannen, als je interessen heb dan kan ik wel iets reegelen. We sparen fooral heeeel veel zegels van alle supermarkte.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...