ajaxboy63 Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Het is dus hét CdAB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Eerste. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Goeie titel wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stealth_sniper2 Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Ik vond de titel van Jas beter, maar alsnog goeie titel 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The brick Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Al zeg je het zelf Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Aight papi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Zegt mij eens, waarom is het “het”? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Mijn titel had z'n beste tijd gehad en deze rijmt lekker! Edit: Ik ben wel vatbaar voor vleierij. Pak aan, een upvote. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Voor imaginaire dingen komt altijd "het" te staan... Het spook, het ego, het fake forum, het leuke Queen-nummertje, het vrouwlijk orgasme, het slotje op een topic, het op tijd naar bed gaan, het Catacomben....!?!? Neeneenee, het is "de" Catacomben. DE CdAB! Nondeju! Verbrand de ketters!!! Maar wel buiten, want anders gaat het stinken binnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 👍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gamer Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Wie kwam eerder? Je moeder of je zus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 The Rock deed ze beide tegelijk en ze kwamen beide gruwelijk hard. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 The Rock stelt dat Joost de gatekeeper moet worden voor CdAB namen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Door te reageren in dit CdAB geef je al je rechten op je berichten op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Jeff, doe maar niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Ik geef mijn auteursrecht op mijn berichten niet op. Als je ze kopieert zonder toestemming ben je strafbaar en klaag ik je aan bij de mods. En mijn toestemming krijg je niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Nerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Ja Jas, mijn punt exact. Over dat vrouwelijk orgasme tho… ik heb slecht nieuws voor je, denk ik… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gamer Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 @therock nice stepdad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gamer Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 @noatak oke vriend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Nou, ik heb er anders nog nooit een gehad. Verder geen emperisch onderzoek uitgevoerd eigenlijk... Ik zal dat eens op m'n to-do-lijstje zetten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Had ik rechten!? :O Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 face reveal Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Geil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten