Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Het lijkt erop dat het met jou wat lastiger gaat, zo’n gesprek. Maar in dat geval, Dunne, negeer me dan gewoon, dan doe ik dat ook Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Maar je blijft hangen in je excuses en je verweer tegen anderen. Begin te lullen over andere dingen. En door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 @Jas, voor jou ook: als je niks anders wil dan discussiëren, dan geef ik je bij deze gelijk en hoop ik dat we elkaar kunnen negeren. Anders sta ik open voor normale/leuke gesprekken;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik heb wel te doen met Soldier, die krijgt een toeval als hij hier straks komt kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Zoals jij, Noatak? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Gezellig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Daar ga ík weer? Omg wat is er mis met jullie?! Bij deze, Noa, geef ik je ook helemaal gelijk en zal ik ook jou negeren vanaf nu? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik zeg niet dat jij de enige bent die schuld draagt, ik probeer je aan te sporen het goede voorbeeld te geven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Patat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Eruit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Patat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Friet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Als dat zo is dan hebben ze het afgekeken van onze regering denkt The Rock ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >Omg wat is er mis met jullie?! Zelfs al heb je een permaban gekregen en krijg je voor elke post die je maakt ongeveer 10 minnetjes, maar het ligt altijd aan anderen! Misschien toch eens bij jezelf te rade gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik heb jullie bedreigingen net op Diddl blaadjes geschreven (voor ieder een kleur passend bij zijn karakter) dus die kunnen jullie in de komende week verwachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 The Rock vindt die collectieve ongesteldheid wel lang duren. Ook toevallig dat zoveel er tegelijk last van hebben hier. Lijkt wel een virusje. Hopelijk komt er geen pandemie van ofzo, dat is zo naar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Je kunt het om gaan draaien Achariya, maar ik probeer Leroy een handreiking te doen hier. Dus gelieve ff niet dwarsbomen thx Weekend is verder prima hoor <3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Damn 1500 voor die c9 55 inch, prijzen worden steeds hoger Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Eindelijk, dacht Achariya, eindelijk ben ik uitgenodigd voor een feestje. De puberteit had toegeslagen, en een zaterdagavond met papa en mama op de bank tv kijken kon écht niet meer. Hij had zijn favoriete Jack&Jones shirt met vette print aan, en had voor de gelegenheid Axe Deodorant gekocht in plaats van de niet coole merkloze Etos variant die hij normaal onder zijn okseltjes spoot. In zijn ooghoek zag hij Anja staan, een stabiele 6,5 met dikke tieten. Als hij zijn kaarten goed zou spelen zou hij vanavond wellicht eindelijk ontgroend worden! Nonchalant en zich net iets te zelfbewust van zijn loopje liep hij naar haar toe. ''Hee Anja, wil je m-mijn pokemonkaartencollectie zien?'', vroeg hij met overslaande stem. Shit, dat kwam er niet soepel uit. ''Sorry, ik moet heel nodig naar het toilet'', zei Anja, waarna ze zich haastig uit de voeten maakte. Volgende keer beter, dacht Achariya. De rest van de avond stond hij ongemakkelijk met een biertje in zijn hand in de hoek van de woonkamer terwijl Anja in de badkamer bruut gevingerd werd door Ramon, een van de coole jongens uit de havo-klas. Toen de Axe-lucht onder zijn shirt zich begon te vermengen met de zure geur van ongemakkelijk zweet, besloot hij dat het tijd was om zijn biezen te pakken. Volgende keer beter. Bij thuiskomst opende Achariya snel PU.nl, en typte met gepaste trots ''Nou eerlijk gezegd best wel ja, veel vrienden, veel chickies die me zien zitten, veel feestjes en gezelligheid. Heb dus niks te klagen.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten