Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Zonnetje schijnt weer!🍻 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Eerder interessant! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marCiano Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Was aan Achariya gericht, contact met zo veel vrouwen is vast nieuw en nog een beetje spannend :) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ow zo😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >En ja, je mag haten als je wil, maar manmanman wat neem je alles toch serieus. Probeer me anders te negeren, ooit aan gedacht?😙 >Jas doe chill Ok rustig aan kinders, was maar een geintje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ja alles wat Ramon zegt, en kan mijn username nou weer eens worden terug veranderd? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Zonnetje schijnt weer🍒👅 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Inderdaad, al die ophef is toch niet nodig!? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >>Inderdaad, al die ophef is toch niet nodig!?<< Mooi zo, Jas, helemaal mee eens! Laten we er met z’n allen een gezellig forum van maken❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Je bedoelt liquidcumsock? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Probeer m'n post nog eens te lezen en dan vooral het stuk dat ik random mensen op internet niet haat. Het zou zomaar kunnen dat je er van overtuigd bent dat random mensen op het internet haten normaal is, maar dat is niet helemaal normaal hoor, Leroy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Geef je nou Soldier permissie om je weer te bannen!? Awesome :P Haha grappie hoor, niet weer uit je slof schieten. 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ik schiet niet uit m’n sloffie, ben al dagen lang de enige die chill doet hier😅 En zou hij me moeten bannen omdat ik een gezellig forum wil? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Waarom wil je dat extra duidelijk maken, waarop reageer je precies? De comment van mij hier net boven is algemeen gericht, niet specifiek op jou (als dat de reden was van je comment) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Dunne, gezellig is gewoon gezellig. Ik weet niet wat dat in jouw ogen zou moeten betekenen in mijn ogen. Deze reactie van je was niet nodig, draagt niet bij aan een gezellige sfeer… Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Lekker cynisch weer, Dunne. Wanneer heb ik op jouw teentjes getrapt? Bij deze bied ik daarvoor mijn excuses aan en hoop dat we er samen een leuk forumpie van kunnen maken hier, zonder emoji’s waarmee we elkaar willen vernederen of whatever! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >Dunne, gezellig is gewoon gezellig. Klopt, de taliban wil van Afghanistan ook gewoon een gezellig land maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Die keer dat je zonder aanleiding mij zwakbegaafd noemde en het daarbij nodig vond om ook gelijk mijn buurvrouw te beledigen. Ik kan best wel tegen een stootje, dus dat boeit mij eigenlijk helemaal niet. Maar ga nou niet de gezellige gast uithangen en je 'oprechte excuses' aanbieden. Wees een kerel en doe niet zo achterbaks als je nu doet. Users hier hebben mij voor veel ergere dingen uitgemaakt en toch heb ik wel een vorm van respect voor hen, die ik voor jou niet heb en denk ik ook nooit zal krijgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Wat bedoel je, Jas? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NoseJob Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >Kinders was naar degenen die negatief reageerden op 1 van mijn comments, en die de grap niet wilden inzien en gericht op wie me gekkie e.d. noemden (waaronder jij in dat geval), wat niet nodig is. Mensen kleuters noemen is daarentegen wél nodig. Edit: Sure, bewerk je originele post waarin je dat doet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Bij deze mijn laatste poging om er iets leuks weer van te maken, sorry als ik je ooit iets heb misdaan en mocht er nog iets persoonlijks dwars zitten, laat het me vooral weten, dan gaan we er op een normale manier over in gesprek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 >Dunne, als je een volwassen gesprek wil voeren met me, dan kan dat. Je hebt al bewezen dat je dat niet kan. Vandaar die ban, weetje nog 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tyupie Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Voor Dunne (ik lees je comment net): Dunne, dat kan ik me niet herinneren en over je buurvrouw al helemaal niet. Ik geloof je wel hoor, zeg niet dat ik je niet heb beledigd. Ik bied nogmaals mijn excuses aan, als je die niet wil accepteren dan vind ik dat jammer. Kan ik het op een andere manier goedmaken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Als je nou in plaats van steeds maar te lopen huichelen met "maar ik houd het gezellig hoor, anderen provoceren" een nieuw onderwerp aan zou snijden, dan kom je tenminste over alsof je je niet in je ego gekrenkt voelt, Leroy. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 22 augustus 2021 Delen Geplaatst: 22 augustus 2021 Ja je account weer verwijderen, praten we nergens over Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten