wo538 Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 > Van alle mensen die ooit geleefd hebben zijn de meeste dood. er zijn er in totaal meer dood dan er nu leven ja, maar dat is wel een beetje hoe dat werkt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Bedankt, heb ik zelf gedaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Hoi Respawnguy! Leuk dat je terug bent. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 >Het was in de jaren '80 al bekend, dus meer bijna 40 jaar. Maar ja, sterke olie- en gaslobby en zo. De groene Amsterdammer zit er bovenop! 🧐 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlosdesanta Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Ik zie dat mijn comments verwijderd zijn. Ik wil alsnog mijn excuses aanbieden voor de inhoud ervan. Ik ben als kind van 15 ooit van een balkon van 13 hoog gevallen en met mijn hoofd op het beton terecht gekomen. Amper overleefd. En ja... Dat doet toch wat met je cognitief vermogen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 10 augustus 2021 Delen Geplaatst: 10 augustus 2021 Lijkt er op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 11 augustus 2021 Delen Geplaatst: 11 augustus 2021 If you smeeeeeeelllll, what de ruimterots… is… cooking! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 12 augustus 2021 Delen Geplaatst: 12 augustus 2021 Men zegt dat het vandaag misschien zomer wordt. Ik ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 13 augustus 2021 Delen Geplaatst: 13 augustus 2021 Enerverend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
charlie5 Geplaatst: 17 augustus 2021 Delen Geplaatst: 17 augustus 2021 Alleen flappy bird en angry birds, eigenlijk alles met vogels wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daantjekomens Geplaatst: 17 augustus 2021 Delen Geplaatst: 17 augustus 2021 Nou, krijg altijd zon last van mn gewrichten als t vochtig is. Ik hoop dat t niet te warm wordt want daar kan ik ook niet zo goed tegen. En wat waait het hard hè. Ik hoop dat t wel een beetje gaat liggen want ik moet nog naar de bingo vanavond. Ik ben met de fiets en met tegenwind krijg ik zon last van mn knieēn. En in combinatie met dat vochtige weer kan dat flink lastig zijn. Gelukkig heb ik wel minder last van hooikoorts. Dat was een ramp met dat droge weer. Ik zie wel op tegen de winter met die kou. Al viel het vorig jaar wel mee. Maar t kan toch flink koud worden denk ik. Nou laten we het beste maar hopen. Altijd positief blijven is mijn motto en niet blijven zeuren. Nou doeg! Groetje tante Nel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
breukie Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Klopt, 20 augustus is de release datum. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Dat sowieso, 1x goed blazen door The Rock en Dwayne ligt om. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Woof Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Ik ga morgen op the old course in St. Andrews golfen. Heb er moeilijk veel zin in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vetsjiek Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Ik ben jaloers. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Geniet er van Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 mand. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Respawnguy. Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Doe je wel een beetje voorzichtig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 We zien vandaag dus 3 users uit de dood herrijzen: LeroyDogg, Respawnguy en Dominic. Laten we effe een petitie houden om hun hier op de site te houden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 +1 voor HC_Gamer Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BigDogg Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Stelling van de dag: 1 x bijten is beter dan 2 x blaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Één keer beffen is beter dan twee keer baffen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Heel gaaf, veel plezier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 18 augustus 2021 Delen Geplaatst: 18 augustus 2021 Trouwens met Danique waarschijnlijk weer terug moet dat vast geen probleem zijn 😛 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten