game-freaker Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 >faceapp_1628392405376.jpg Oke lieverd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Had een pukkel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
game-freaker Geplaatst: 8 augustus 2021 Delen Geplaatst: 8 augustus 2021 Het is je vergeven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Je weet die tentjes wel te kweken hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik geef mijn auteursrecht op mijn berichten niet op. Als je ze kopieert zonder toestemming ben je strafbaar en klaag ik je aan bij de mods. En mijn toestemming krijg je niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 hey dat rijmt ooK! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik zit nu al 2 uur lang met een hele stijve plasser achter mijn PC vanwege de avatar van Ramon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 >Uhurus kwam hier om zijn verhaal te doen, en had geen oren naar anderen hun mening. Hij vond anderen hun mening als personage niet interessant. Vandaar inderdaad ook de janktopics over users die al dan niet tegen je samenspanden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Nieuwe site, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Moet niet oude koeien uit de sloot halen, dat is zielig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
aapiej Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik ook. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ola Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
k1ng Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ah Steve, voordat ik het vergeet. Squall denkt tegenwoordig grappig te zijn door "bnwr" na te doen. Op de nieuwe site heeft hij snel die username geclaimd. Ik zou zijn karakteristiek negatieve berichten persoonlijk niet al te serieus nemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Het was in de jaren '80 al bekend, dus meer bijna 40 jaar. Maar ja, sterke olie- en gaslobby en zo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Als je kon DM'en verwachtte ik een foto Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Lekker zomerweer dezer dagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlosdesanta Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ja.. jammer voor jullie generatie maar godnonde wat staat de wereld er fucked up voor. Ik bedoel, ik ben niet oud ofzo maar heb toch nog ff van het leven kunnen genieten. Jullie levens beginnen net in deze totale shitshow. Tuurlijk, mijn generatie had zure regen en een gat in de ozon laag en de dreiging van een koude oorlog die kon uitmonden in een nucleaire apocalypse.. allemaal met een sisser afgelopen natuurlijk. Maar deze keer, jullie generatie, moeten leven met een dodelijk virus( voor sommige dan) en klimaat opwarming en de totalitaire neigingen waar de samenleving voorstander van lijkt te zijn. Ik zou als ik jullie was stoppen met relatieveren en de waarheid onder ogen te zien. We gaan er aan. Laat de angst controle over je leven hebben. Angst is namelijk anders dan beweerd een goed overlevings mechanisme. Niet dat er iets te overleven valt natuurlijk.. we gaan er allemaal aan. Lijkt me vanzelf sprekend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlosdesanta Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 O.. en mocht het allemaal toch meevallen. Is dit niet het einde van de mensheid. Dan nog verzeker ik je dat je niet eens de 150 jaar gaat halen. Van alle mensen die ooit geleefd hebben zijn de meeste dood. Ik heb geen statistieken maar denk t toch zeker te weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlosdesanta Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Ik ben toch meer van de herfst en winter. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ajaxboy63 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 >Had ik rechten!? :O Ja, het aanrecht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
quincy Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Heb jij mazzel nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
API361 Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Wel makkelijk dat we in Nederland nog maar één seizoen hebben. Scheelt ook heel veel kleding kopen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iDylanK Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Dat is knap gemaakt Ramon! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
so sick Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Echte mannen kopen niet, Echte mannen stelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 9 augustus 2021 Delen Geplaatst: 9 augustus 2021 Heeft The Rock wat gemist of is The Big Dog alweer weg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten