Noatak Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 AJ je cumsok ligt hier trouwens nog Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Kunnen we het weer eens normaal over de flintstones en piemels hebben? Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Ha, Leroy is fan van Jordan Peterson. Sommige stereotypen schrijven zichzelf. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Jordan Peterson DESTROYS social justice feminist queer warrior (EPIC!!!) 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 2 uren geleden, Noatak zei: AJ je cumsok ligt hier trouwens nog Kan je lekkere thee van trekken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 6 uren geleden, Joost-013 zei: Hebben jullie ook wel eens dat je naar het zwembad gaat om lekker te bouten? Je weet wel, gewoon even zo'n bubbelbad opzoeken zodat het niet te veel opvalt en lekker persen. Niemand die weet dat je een afbakbolus aan het creëren bent, Niet vergeten om eruit te gaan voordat de bubbels stoppen en dan wordt de badmeester boos. Was gewoon benieuwd naar jullie meningen. De Tina en Linda Meiden (van die ene van die man van The Voice (niet Ali B)) hadden geen concrete ervaringen om te delen. Je moet het in ieder geval niet doen wanneer je aan de diaree bent, dan pas weet je hoe pure schaamte proeft… heb ik ooit ergens in de Break-Out! gelezen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Op 16-8-2022 om 11:50, Arendjan zei: Dunnedraak heeft recent poep over ons gepraat in de PU-Discord trouwens. Ik ben tegen trial by public maar ik stel wel laagdrempelig voor hem te stenigen. Mag ik daar de bonnetjes van zien? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 5 uren geleden, Arendjan zei: Jordan Peterson DESTROYS social justice feminist queer warrior (EPIC!!!) Wat klinische psychologie betreft is hij wel iemand die aan de top staat, dat jij ‘m alleen kent van filmpjes met zo’n titel is ook typerend. Maar goed, jij bent natuurlijk dokt0r. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 (aangepast) Psychologie hoogleraren hebben er wel een handje van om boeken te schrijven als "professor psychologie" die vervolgens niks met hun vakgebied en / of de wetenschap te maken hebben. Steven Pinker (die ik overigens wel goed kan pruimen) doet dat ook. 17 augustus 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Als ik een hoogleraar psychologie zou zijn zou ik onderzoek willen doen naar het verband tussen het aantal uren seks dat iemand per jaar heeft, en het aantal uren dat iemand per jaar besteed aan het lezen van Jordan Peterson. Volgens mij is daar een significant omgekeerd evenredig verband. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 37 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Als ik een hoogleraar psychologie zou zijn zou ik onderzoek willen doen naar het verband tussen het aantal uren seks dat iemand per jaar heeft, en het aantal uren dat iemand per jaar besteed aan het lezen van Jordan Peterson. Volgens mij is daar een significant omgekeerd evenredig verband. Ben je al begonnen met lezen van je kadootje dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Tijdens het lezen van de kaft zal die in ieder geval geen sex gehad hebben. Dus tot nu toe klopt z’n theorie aardig als je het mij vraagt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 7 minuten geleden, J'run zei: Tijdens het lezen van de kaft zal die in ieder geval geen sex gehad hebben. Dus tot nu toe klopt z’n theorie aardig als je het mij vraagt. Telt masturberen ook als sex? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 17 augustus 2022 Delen Geplaatst: 17 augustus 2022 Jawel, maar dan heeft men toch een spiegel vast in de andere hand? Of hoe doen jullie dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 9 uren geleden, DunneDraak zei: Ben je al begonnen met lezen van je kadootje dan? Ik heb nu al bijna zes jaar een vaste relatie dus qua sex begin ik redelijk in Jordan Peterson-fan territorium te komen idd. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 52 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik heb nu al bijna zes jaar een vaste relatie dus qua sex begin ik redelijk in Jordan Peterson-fan territorium te komen idd. Dan doe je iets toch niet helemaa goed, het zou er met de jaren beter op moeten worden. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Niet iedereen is in het bezit van een salami van 30 centimeter. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Ik heb wel eens vernomen dat Jordan Peterson een geheel carnivorisch dieet volgt. Leroy schijnt in zijn voetsporen daar ook mee begonnen te zijn, maar enkel en alleen een bepaalde Italiaanse worst te eten. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Wow, twee vliegen in 1 klap. EN je idool imiteren EN het middelpunt van het universum kunnen plezieren. Sick! Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 24 minuten geleden, Arendjan zei: Ik heb wel eens vernomen dat Jordan Peterson een geheel carnivorisch dieet volgt. Levensgevaarlijke malloot. Je zou maar een kind hebben die die gast serieus neemt en de hele dag alleen maar hamburgers eet :'') Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei: Levensgevaarlijke malloot. Je zou maar een kind hebben die die gast serieus neemt en de hele dag alleen maar hamburgers eet :'') Doe nou niet zo lullig tegen die ouders, die hebben het al zwaar genoeg. 🙃 Ik keur deze handtekening goed.  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Is hun eigen schuld. Als ze hun kinderen gewoon opgevoed hadden volgens de 12 regels van Jordan Peterson waren ze niet met zulke kutkinderen geëindigd. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Fair enough. Play stupid games, win stupid prizes. Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 In ander nieuws, ik begreep dat onze berichten over de NS niet ongemerkt voorbij zijn gegaan. Protesteren en staken enzo. Man bijt hond vraagt zich af; gaan jullie wel eens met de trein? Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 augustus 2022 Delen Geplaatst: 18 augustus 2022 Ja. Het is met afstand de snelste en goedkoopste manier om Londen te bereiken. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten