Arendjan Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Op 9-8-2022 om 11:26, Avant-La-Lettre zei: Over piemels gesproken... kun jij als je later doktor bent medicijnen voorschrijven om een piemel wat te laten groeien? Gewoon uit interesse. Ik kan je een manuele behandeling van Ramon aanbieden. Effect is slechts tijdelijk maar je mag wel in zijn gezicht komen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Ik heb dan wel tijdelijk een grote piemel dus dan werkt het in ieder geval. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 51 minuten geleden, Arendjan zei: Ik kan je een manuele behandeling van Ramon aanbieden. Effect is slechts tijdelijk maar je mag wel in zijn gezicht komen. Die kun jij aanbieden? A pimp named Arendjan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 To pimp a Zolderhunk. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 1 uur terug, J'run zei: Die kun jij aanbieden? A pimp named Arendjan. Ik wist niet dat ook vrouwen een pimp konden zijn Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 Het is 2022, er zijn zelfs transgender pimps. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Twee kakkers (gozergast en sperma-emmer) hebben een tinder-date ofzo in mijn coupé in de trein, en ik heb zelden zo erg de behoefte gehad om te kotsen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Zat in trein met mijn sperma-emmer, die ik ontmoet hebt dankzij Tinder, mijn cum bucket in het Engels, om even duidelijk te zijn. Zat er een gozer ons beide aan te staren, dat is op zich geen probleem maar, hij had met een enkele vraag gewoon mee kunnen doen. Overigens heb ik zo net een miljoenen deal afgesloten met een bedrijf waar ik mee samen ga verder werken, spannend voor zo'n laag opgeleide mongool zoals ikke. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 11 augustus 2022 Delen Geplaatst: 11 augustus 2022 Daar bij aan toe te voegen, 21ste ga ik op den knieën voor vrouwenlief. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Vandaag nadat Roderick mij flink anaal te pakken heeft genomen bracht hij mij terug met de trein. Zooooo lief. Dus wij stappen die coupe in. Worden we verwelkomd door een grote muur van vlees. Bleek er een jongen te zitten met een enorme neus. Nog nooit zo iets gezien 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 De NS moet stoppen met dit soort gedrag te faciliteren! Weg met de trein! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 Nou, dat was dat. Gister ontslag genomen. Ik kom m’n werkplek binnen gewandeld. Zit er een poepvlek gemengd met wat zaad op een van de stoelen en een paar zetels verder ligt er allemaal kots op de vloer. Iemand anders controleert die vervoersbewijzen maar, heb ‘t gehad als conducteur. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 12 augustus 2022 Delen Geplaatst: 12 augustus 2022 2 uren geleden, J'run zei: Nou, dat was dat. Gister ontslag genomen. Ik kom m’n werkplek binnen gewandeld. Zit er een poepvlek gemengd met wat zaad op een van de stoelen en een paar zetels verder ligt er allemaal kots op de vloer. Iemand anders controleert die vervoersbewijzen maar, heb ‘t gehad als conducteur. Lol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Ik kom er net achter dat men ook PU.nl forum users kan planten? https://www.natuurmonumenten.nl/kinderen/kinderen/plant-een-eikel Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 Mijn grote piemel is sinds kort vermist. Dader is een plastic pop die mij enige tijd heeft achtervolgd. Tips zijn welkom. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 12 minuten geleden, Noatak zei: Mijn grote piemel is sinds kort vermist. Dader is een plastic pop die mij enige tijd heeft achtervolgd. Tips zijn welkom. Zolang je je kleine piemel nog hebt is er niks aan de hand;) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 2 uren geleden, LeroyDogg zei: Ik kom er net achter dat men ook PU.nl forum users kan planten? https://www.natuurmonumenten.nl/kinderen/kinderen/plant-een-eikel Wanneer die PU poolparty dan? 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 4 minuten geleden, J'run zei: Wanneer die PU poolparty dan? “Begraaf het worteltje, Dunnedraak mag boven de grond uitsteken”. Mooi om te weten! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 13 augustus 2022 Delen Geplaatst: 13 augustus 2022 3 uren geleden, Noatak zei: Mijn grote piemel is sinds kort vermist. Dader is een plastic pop die mij enige tijd heeft achtervolgd. Tips zijn welkom. Alleen de tips? 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 48 minuten geleden, Mr.Gans zei: Hoe pakt u dat aan? Ik negeer ze altijd, zowel bijen als wespen, en ben er nooit zomaar door gestoken. Laat ze hun ding doen, dan gebeurt er niks. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Laten zien wie de grootste angel heeft natuurlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 Op 6-8-2022 om 14:25, J'run zei: Dat was die brug bij Arnhem ook voor de geallieerden :’) Maar ergens snap ik het ook wel, waarom zou je Arnhem willen redden als je ‘t prachtige Nimweeg al hebt bevrijdt. Jammer dat daar nu toch weer een dictator aan de macht is ? 2 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 14 augustus 2022 Delen Geplaatst: 14 augustus 2022 ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 augustus 2022 Delen Geplaatst: 15 augustus 2022 (aangepast) 16 uren geleden, Mr.Gans zei: Die jongen met zijn grote neus, leidt je af, en dat is vervelend, want er zijn mooiere dingen om aan te denken... Je kan de storende gedachte niet onderdrukken, dat hij een sigaret kan roken, onder de douche. Volgens mij is hij meer van de keta. 15 augustus 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten