DunneDraak Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 22 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Als loonslaaf zonder kinderen ben ik van plan buiten het seizoen te reizen. Waarschijnlijk zuid-Spanje (Sevilla, Granada etc.) ergens in Oktober. Huilt in vriendin die werkt in het onderwijs 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 Wel lekker veel vakantie. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 5 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Wel lekker veel vakantie. Terwijl je zelf aan het werk bent. Noice. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 1 minuut geleden, J'run zei: Terwijl je zelf aan het werk bent. Noice. Ja is heel fijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Ja, ikke 👋 Dit weekend zit ik op Ameland (nog nooit geweest) en over drie weken gaan we nog op vakantie naar Duitsland (al vaker geweest). We gaan vaak twee keer op vakantie, wat makkelijk kan aangezien we geen kinderen hebben. Zo zijn we in maart in Drenthe geweest (al vaker geweest) en zijn we in juni wel op Pinkpop te vinden (toch wel het mooiste festival van Nederland naar mijn bescheiden mening). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 7 minuten geleden, Dwaaskaas zei: Zo zijn we in maart in Drenthe geweest Zelf durf ik niet naar Drenthe te gaan omdat ik bang ben om @DunneDraaktegen het lijf te lopen. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Zelf durf ik niet naar Drenthe te gaan omdat ik bang ben om @DunneDraaktegen het lijf te lopen. Ik zou ook maar bang zijn, twijgje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Momenteel is het nog 33 graden in de krochten van Zuid-Limburg. Hoe gaan jullie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 28 minuten geleden, Reb3nga zei: Momenteel is het nog 33 graden in de krochten van Zuid-Limburg. Hoe gaan jullie? Met 29 graden op de thermometer is het hier buiten gewoon een buitengewoon aangenaam buiten temperatuurtje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 3 augustus 2022 Delen Geplaatst: 3 augustus 2022 Ik smelt 💦 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 22 uren geleden, DunneDraak zei: Ik zou ook maar bang zijn, twijgje Is twijgje toevallig ook de koosnaam die je vriendin voor je lul gebruikt? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Vandaar de username denk ik. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Is twijgje toevallig ook de koosnaam die je vriendin voor je lul gebruikt? Nee die noemt ze Avant la lettre Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Welk apparaat kijken wij hier naar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Welk apparaat kijken wij hier naar Volgens mij is het een serie gloryholes voor twijgjes. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 (aangepast) Ik snap mensen die voor hun plezier naar de sportschool gaan niet zo goed. Het lijkt me een beetje een MMORPG in het echt. Je doet iedere dag precies dezelfde dingen, en het enige dat verandert zijn de nummertjes die langzaam omhoog gaan. 4 augustus 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 @Doornroosjetel jij nog steeds je macro's? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 18 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik snap mensen die voor hun plezier naar de sportschool gaan niet zo goed. Het lijkt me een beetje een MMORPG in het echt. Je doet iedere dag precies dezelfde dingen, en het enige dat verandert zijn de nummertjes die langzaam omhoog gaan. Ja en je wordt langzamerhand een kast. Handig als je een inbreker op straat tegenkomt 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 22 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik snap mensen die voor hun plezier naar de sportschool gaan niet zo goed. Het lijkt me een beetje een MMORPG in het echt. Je doet iedere dag precies dezelfde dingen, en het enige dat verandert zijn de nummertjes die langzaam omhoog gaan. Sportschoolmensen houden van grinden. 😏 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 23 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik snap mensen die voor hun plezier naar de sportschool gaan niet zo goed. Het lijkt me een beetje een MMORPG in het echt. Je doet iedere dag precies dezelfde dingen, en het enige dat verandert zijn de nummertjes die langzaam omhoog gaan. Hoe hoog zijn jouw stats? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 7 minuten geleden, DunneDraak zei: Ja en je wordt langzamerhand een kast. Handig als je een inbreker op straat tegenkomt En wat als de inbreker meer defence punten heeft Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 28 minuten geleden, DunneDraak zei: Ja en je wordt langzamerhand een kast. Handig als je een inbreker op straat tegenkomt Gewoon naar de USA verhuizen, dan zijn er andere oplossingen: Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Nog één uur en deze grote jongen heeft vakantie. Lekker 4 weken met de pik in de hand op de bank zitten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Heb je vrijwillig 4 weken achter elkaar vakantie genomen of heeft je vriendin je daartoe gedwongen? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten