LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 44 minuten geleden, Jas zei: Je kan natuurlijk ook in gesprek gaan met degene die zoiets zegt en uitvogelen wat de achterliggende gedachte is van de opmerking. Zou inderdaad kunnen, ja. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 3 minuten geleden, Jas zei: 100 is toch fucking hard gast, hoe kan je nou rustig 100 rijden!!?!?? 100 is voor mietjes, echte mannen rijden 130 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 5 minuten geleden, DunneDraak zei: Oke maar dat is wel heel afhankelijk van waar je woont dan toch? Ik woonde als kind aan een doorgaande straat waar ook rustig 100 werd gereden . Wij vonden dan ook regelmatig een dode kat in de berm. Ik woon nu bijvoorbeeld in een hofje waar kinderen ook nog gewoon op straat spelen. Tuurlijk blijft er altijd risico dat mijn katten wat overkomt maar ik betwijfel of die kans heel erg groot is. De kans is op rustige plekken natuurlijk kleiner dan middenin een drukke stad. Maar een binnenkat hoeft in ieder geval niet per sé ongelukkiger te zijn dan een buitenkat. Met een paar aanpassingen binnenshuis (en juiste gedrag van de eigenaar het personeel) kan een kat binnen zielsgelukkig zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 4 minuten geleden, J'run zei: Een beetje stoken is ook leuk. Maar op mij komt het soms over als olie op het vuur gooien. Helemaal als het toch wat vaker naar een enkel persoon gericht is. Dit dus. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Dit is mijn kat: 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 6 minuten geleden, J'run zei: Helemaal als het toch wat vaker naar een enkel persoon gericht is. Zal dan ook deels aan die persoon zelf liggen. 🤷♀️ Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 4 minuten geleden, DunneDraak zei: Zal dan ook deels aan die persoon zelf liggen. 🤷♀️ Dat zal aan alle twee de personen liggen lijkt mij. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 6 minuten geleden, DunneDraak zei: Zal dan ook deels aan die persoon zelf liggen. 🤷♀️ Mag ik dan vragen waarom je me begon te beledigen zonder aanleiding? Was dat echt om hartjes te minen van @Jas, of had je een andere reden? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 2 minuten geleden, J'run zei: Dat zal aan alle twee de personen liggen lijkt mij. Ja tuurlijk. Waar wordt gevochten hebben twee mensen schuld. Het is alleen opvallend dat één persoon wel steeds vaak de erbij betrokken is Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 23 minuten geleden, DunneDraak zei: Zal dan ook deels aan die persoon zelf liggen. 🤷♀️ 15 minuten geleden, LeroyDogg zei: Mag ik dan vragen waarom je me begon te beledigen zonder aanleiding? Was dat echt om hartjes te minen van @Jas, of had je een andere reden? Nee? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Dat is ook niet zo gek in een 2v1 toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 7 minuten geleden, J'run zei: Dat is ook niet zo gek in een 2v1 toch? Hoezo 2v1 ? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 6 minuten geleden, J'run zei: Een beetje stoken is ook leuk. Maar op mij komt het soms over als olie op het vuur gooien. Helemaal als het toch wat vaker naar een enkel persoon gericht is. Zuurstof wakkert de vlam ook aan. Maar dat is misschien ook een dingetje met stoken op het internet, je kan de ontwapenende kut grijns van de ander niet zien. Dat kan vaak een groot verschil maken in de interpretatie. Hmm denk dat het ook makkelijker is om te stoken bij licht ontvlambare vuren en dat een snel groter wordend vuur eerder opvalt, of het nou zuurstof of olie op gegooit wordt. Los daarvan heb je wellicht gelijk dat Leroy aan de ontvangende kant is van mijn gestook staat, zal ook wederzijds gestook zijn dat dat in stand houdt. (kleine drogreden ^^) Sowieso mag mijn gestook altijd gezien worden alsof ik een ontwapende kutgrijns op m'n gezicht heb hoor, het ontlokken van een grijns is sowieso vaak mijn enige doel. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Overigens is het gewoon Arachia's schuld dat het nu lijkt alsof ik alleen Leroy maar bestook met mijn stokerij. 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 58 minuten geleden, J'run zei: Helemaal als het toch wat vaker naar een enkel persoon gericht is. Ja ik snap ook niet waarom Leroy en Achariya altijd Jas moeten hebben. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Godver, nu moet ik dus het werk van Jackson Galaxy doorpluizen om te kunnen bepalen of dit opweegt tegen het anekdotisch bewijs van Dunne. 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 11 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ja ik snap ook niet waarom Leroy en Achariya altijd Jas moeten hebben. Ik wilde een 😆 plaatsen, maar ze zijn op 🙄 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Dit is het bewijs dat ik pro 🌈 ben: Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 4 minuten geleden, LeroyDogg zei: Dit is het bewijs dat ik pro 🌈 ben: Vernietig jij nou een regenboogkleurig object voor eigen gewin? Walgelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 @J'run Is dit je eerste account of had je hiervoor nog een ander account? Je komt namelijk over alsof je hier al jaren komt. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Mijn account op pu.nl stamt uit 2011. Grote kans dat ik in het verre verleden actief ben geweest en later na een update van het forum een nieuw account moest aanmaken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 5 minuten geleden, J'run zei: Vernietig jij nou een regenboogkleurig object voor eigen gewin? Walgelijk. Ik koop ze eigenlijk zoveel mogelijk in zodat ik ze kan invriezen en bewaren tot het universum implodeert. Rainbow Powerrr Unlimited!!! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Ik gok bnwr, als je iemand anders zou zijn kan je je in elk geval vereerd kunnen voelen om met bnwr vergeleken te worden. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 5 minuten geleden, Jas zei: Ik gok bnwr, als je iemand anders zou zijn kan je je in elk geval vereerd kunnen voelen om met bnwr vergeleken te worden. Neen, dat is geen naam die ik ooit gebruikt heb. Na een snelle search op het forum komt het wel over alsof bnwr een man met een stoïcijnse aanpak was. De nuchterheid zelve. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Toen batmanjepper nog een jaarlijkse enquete maakte voor de user-awards had bnwr zelfs een gouden-pen-award binnengesleept. (hopelijk valt het niet te erg op dat ik stiekem verliefd ben op bnwr) Ik weet helaas niet meer wie het vaakst de DSM5-award had gewonnen, maar zal djiggie wel geweest zijn ofzo. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten