J'run Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 1 uur terug, Jas zei: Sportschoolmensen houden van grindr 😏 Fixed it. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Ik ben al trouwens al 2 maanden niet meer in de sportschool geweest en daardoor 3 kilo afgevallen 😥 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 4 augustus 2022 Delen Geplaatst: 4 augustus 2022 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 15 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: @Doornroosjetel jij nog steeds je macro's? Nee, ik kijk alleen of ik genoeg proteïne binnen krijg. Ik tel geen kcal of macro’s meer verder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 15 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: het enige dat verandert zijn de nummertjes die langzaam omhoog gaan. Dat is het hele punt van fitness Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik kan niet wachten tot ik weer thuis ben en weer 3 keer per week naar de sportschool kan. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 16 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Heb je vrijwillig 4 weken achter elkaar vakantie genomen of heeft je vriendin je daartoe gedwongen? Nou mijn vriendin moet beginnen over 2 weken. Het is meer zo dat ik 1 september met met nieuwe baan begin en daar tussen graag even wat ruimte wil Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Heb je een nieuwe boerderij gekocht? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 7 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Heb je een nieuwe boerderij gekocht? Klopt, mooi goedkoop. Heb nu 18 bunder land, 400 koeien, een nieuwe mestkelder en een zoldermongool erbij. (De boerderij stond in Arnhem) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Ik zou de sloten maar goed nakijken voordat hij je s' nachts wegfietst. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 augustus 2022 Delen Geplaatst: 5 augustus 2022 Meestal is er toch wel een bruggetje in de buurt ofzo? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 18 uren geleden, Jas zei: Meestal is er toch wel een bruggetje in de buurt ofzo? The Rock wilde eigenlijk een bruggetje naar een ander onderwerp maken, maar dat is The Great One toch net een brug te ver. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 42 minuten geleden, TheRock zei: maar dat is The Great One toch net een brug te ver. Dat was die brug bij Arnhem ook voor de geallieerden :’) Maar ergens snap ik het ook wel, waarom zou je Arnhem willen redden als je ‘t prachtige Nimweeg al hebt bevrijdt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 Op 4-8-2022 om 20:40, J'run zei: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 1 uur geleden, Noatak zei: Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 Ik ben toch meer fan van klaverjassen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 4 minuten geleden, Jas zei: Ik ben toch meer fan van klaverjassen. Ik dacht pesten 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik dacht pesten Dat wil hij alleen maar met Leroy spelen. Voor klaverjassen staat 'ie altijd open voor iedereen. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 Mijn complotbuuf heeft de vlag weer opgehangen, maar dit keer natuurlijk zoals een rasechte Wap andersom…😑 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 18 minuten geleden, LeroyDogg zei: Mijn complotbuuf heeft de vlag weer opgehangen, maar dit keer natuurlijk zoals een rasechte Wap andersom…😑 🤌 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 augustus 2022 Delen Geplaatst: 6 augustus 2022 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 terug van vakantie ouleh ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 Zo een date in Amsterdam maar het schijnt ook Canal Pride te zijn dus ze mag wat concurrentie verwachten want deze zongebruinde hunk zal een middelpunt van belangstelling zijn. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 Achariya nog niet terug? Mooi. 2 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten