Wallie Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 13 minuten geleden, Doornroosje zei: Dat zou kunnen komen omdat binnenkatten doorgaans (doorgefokte) raskatten zijn met kwaaltjes. Maar anekdotisch bewijs is geen bewijs, zo'n beetje alle literatuur zegt dat binnenkatten over het algemeen ouder worden dan buitenkatten. Dat is toxoplasma gondii die nu spreekt. Maar ik ben het met je eens, het is iets wat mij persoonlijk opviel. Mijn ouders hebben nu vier van die krengen, een vondeling, eentje die opeens kwam aanwaaien en verknocht raakte aan een ander en twee van een boer. Die laatste twee zijn net honden en zijn veel te slim. Een van die twee maakte mij vroeger wakker als ik mij versliep, was wel handig. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 4 uren geleden, J'run zei: Is dit hem? Dat maakt het nog een stuk treuriger... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 31 juli 2022 Delen Geplaatst: 31 juli 2022 Is dus ook de laatste keer dat ik een selfie post hier. 4 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Mogguh! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 2 uren geleden, Jas zei: Mogguh! Moi Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Op 31-7-2022 om 11:38, J'run zei: Dit doet me een beetje denken aan die uitspraken van Matt Gaetz (wappie in het huis van afgevaardigden die op dit moment verdacht wordt van het betalen van vrouwen voor seks) over pro-choice activisten die "te dik en te lelijk zijn om zwanger te raken omdat niemand met ze wil neuken". Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 9 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Dit doet me een beetje denken aan die uitspraken van Matt Gaetz (wappie in het huis van afgevaardigden die op dit moment verdacht wordt van het betalen van vrouwen voor seks) over pro-choice activisten die "te dik en te lelijk zijn om zwanger te raken omdat niemand met ze wil neuken". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Boss bitch - famke louise now playing ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Zogenaamd Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Dit doet me een beetje denken aan die uitspraken van Matt Gaetz (wappie in het huis van afgevaardigden die op dit moment verdacht wordt van het betalen van vrouwen voor seks) over pro-choice activisten die "te dik en te lelijk zijn om zwanger te raken omdat niemand met ze wil neuken". Niet vergeten te melden dat het minderjarigen waren. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Oh dat doet me denken aan toen ik eens aan een kerel vertelde dat ik nooit alleen op bepaalde plekken wilde zijn uit angst voor misbruik/verkrachting en hij vond die uitspraak “arrogant” want “denk je dat je zo knap bent dat mannen je willen verkrachten?” 🥲🙃 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 (aangepast) 16 minuten geleden, Doornroosje zei: Oh dat doet me denken aan toen ik eens aan een kerel vertelde dat ik nooit alleen op bepaalde plekken wilde zijn uit angst voor misbruik/verkrachting en hij vond die uitspraak “arrogant” want “denk je dat je zo knap bent dat mannen je willen verkrachten?” 🥲🙃 Niet heel netjes op pm's te gaan posten hier 1 augustus 2022 aangepast door DunneDraak 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Zijn jullie daarna op date geweest? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 augustus 2022 Delen Geplaatst: 1 augustus 2022 Gaat er nog iemand op vakantie? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 8 uren geleden, Reb3nga zei: Gaat er nog iemand op vakantie? Zaterdag. ff twee weekje uit kamperen in Frankrijk, net als de rest van Nederland eigenlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 14 uren geleden, LeroyDogg zei: Zogenaamd Rat ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 @J'run Je profielfoto is angstaanjagend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 9 uren geleden, Reb3nga zei: Gaat er nog iemand op vakantie? Hier en daar een dagje weg, maar vakantie kan je dat niet noemen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 11 uren geleden, Doornroosje zei: Oh dat doet me denken aan toen ik eens aan een kerel vertelde dat ik nooit alleen op bepaalde plekken wilde zijn uit angst voor misbruik/verkrachting en hij vond die uitspraak “arrogant” want “denk je dat je zo knap bent dat mannen je willen verkrachten?” 🥲🙃 Guillotine Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 13 uren geleden, LeroyDogg zei: Zogenaamd Kwal 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 Kwallen en ratten hebben een best nuttige bijdrage aan ons ecosysteem, een excuses zou hier wel op z'n plaats zijn. 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Zaterdag. ff twee weekje uit kamperen in Frankrijk, net als de rest van Nederland eigenlijk. Lekker toch. Geen bosbranden gaande in het gebied waar je heengaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 14 minuten geleden, Reb3nga zei: Lekker toch. Geen bosbranden gaande in het gebied waar je heengaat? Ik ga naar noord Frankrijk en daar is het volgens mij niet droog genoeg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 1 uur geleden, Mindless zei: @J'run Je profielfoto is angstaanjagend Meerdijkse Kakkerspunk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 augustus 2022 Delen Geplaatst: 2 augustus 2022 11 uren geleden, Reb3nga zei: Gaat er nog iemand op vakantie? Als loonslaaf zonder kinderen ben ik van plan buiten het seizoen te reizen. Waarschijnlijk zuid-Spanje (Sevilla, Granada etc.) ergens in Oktober. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten