Arendjan Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 Jullie debieltjes hebben zich ook wel vermaakt afgelopen weken zie ik. 2 CdAB's verder. Als Arendjan van huis is poept Leroy op tafel. In je mand nu weer, aub. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 Welkom terug! 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 5 uren geleden, Arendjan zei: Zo een date in Amsterdam maar het schijnt ook Canal Pride te zijn dus ze mag wat concurrentie verwachten want deze zongebruinde hunk zal een middelpunt van belangstelling zijn. Dan ben je daar toch op je plekkie, zogenaamd? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 7 uren geleden, Arendjan zei: Achariya nog niet terug? Mooi. Ik denk dat hij niet meer terug komt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik denk dat hij niet meer terug komt. Hoezo niet? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 2 minuten geleden, Jas zei: Hoezo niet? Hij had toch een een ban voor een maand? Die maand is allang voorbij. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 augustus 2022 Delen Geplaatst: 7 augustus 2022 53 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Hij had toch een een ban voor een maand? Die maand is allang voorbij. Hoe weet je niet zeker dat het niet 4 maanden was? ? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Het lijkt erop dat de mods beter zijn in het bannen van users dan in het unbannen van users. In het geval van Achariya lijkt me dat een goede eigenschap. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 We wachten het even af. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 fuck marry kill : ramon (thicc) jas leroy 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Ik weet wat jullie willen (jullie willen) Jullie viezeriken slaan pagga op m'n billen (billen) - famke louise ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Alles goed verder, zogenaamd? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 stakker ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Ik weet wat jullie willen (jullie willen) Jullie viezeriken slaan pagga op m'n billen (billen) - famke louise lit lit lit lit poef poef poef poef Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 52 minuten geleden, Arendjan zei: stakker Bagordo Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 En straks weer janken dat users vooroordelen hebben. Hoe zou dat nou toch komen, vast door conformisme ofzo. ?? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 1 uur terug, LeroyDogg zei: Bagordo Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Ouleh Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Is het weer die tijd van de maand? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 augustus 2022 Delen Geplaatst: 8 augustus 2022 Kim Kardashian heeft Pete Davidson, met wie zij een relatie had vanwege zijn grote piemel, gedumpt. Dit omdat er iemand met een grotere piemel schijnt rond te fietsen in Arnhem en omgeving. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 augustus 2022 Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 Over piemels gesproken... kun jij als je later doktor bent medicijnen voorschrijven om een piemel wat te laten groeien? Gewoon uit interesse. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 augustus 2022 Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 Kun je als je later doktor bent ook prostaatonderzoek doen? Gewoon uit interesse Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 9 augustus 2022 Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 31 minuten geleden, Mr.Gans zei: Dit is waarschijnlijk niet mogelijk om te delen. Zijn hoogwaardige, hoogkwalitatieve achtergronden en GIF's van een betalende app. Mijn excuses. Ik wil ook wel een app die betaalt! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 9 augustus 2022 Delen Geplaatst: 9 augustus 2022 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 augustus 2022 Delen Geplaatst: 10 augustus 2022 ?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten