Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 1 uur terug, Jas zei: Hoezo begin je je zin met een spatie? VIND IK HEEL RAAR DIT! Om mensen op het spectrum te "trollen". Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 24 minuten geleden, 1UP zei: Nice. Ik neem aan dat @johnniepeters dit wel kan waarderen. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 Heh wat jammer dat ik hem niet kan taggen. Hij zal nog nooit op het forum geweest zijn neem ik aan. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 18 uren geleden, Hardcore_gamer zei: De reacties hieronder💀 https://pu.nl/artikelen/nieuws/horizon-forbidden-west-update-voegt-pride-facepaint-en-meer-toe/ Ik trek altijd al een gaspak aan als ik zo'n nieuwtje typ, maar die walgelijke reacties blijven me verbazen. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Heh wat jammer dat ik hem niet kan taggen. Hij zal nog nooit op het forum geweest zijn neem ik aan. Het wordt door zijn ban nog iets moeilijker, vrees ik. 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 The Rock wil wel weten waarom de Banhamer Strikes Again is toegepast? IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 (aangepast) De gast had wat nare posts geplaatst (die nu weg zijn) met een heel scala aan scheldwoorden voor homo's ("bruinwerkerij", "cultus", "hen die hun harige reet wél zien zitten", "viespeuk"), een heel aantal vooroordelen (het hebben van apenpokken, bezoeken van darkrooms etc.), en een aantal grafische beschrijvingen van anale seks ("een groot genoegen in moet scheppen om op frequente basis de stront achter z'n eikelrand vandaan te krabben"). Volgens zijn PVV-logica is het natuurlijk cool als je met een vrouw anale seks hebt (kinky zooi in de slaapkamer.... oh wacht, dat was een andere homofoob), en jakkiebah als je precies hetzelfde bij een man doet. Ik zou het persoonlijk vreemder vinden als de beste man géén ban had gekregen voor zijn posts. 5 september 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 Was JP geen altje van Dominiekue? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 1 uur geleden, J'run zei: Was JP geen altje van Dominiekue? Nee zijn 2 verschillende personen met hetzelfde IQ. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 4 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Nee zijn 2 verschillende personen met hetzelfde IQ. Alhoewel het zou me niks verbazen als Johnny terug komt met een nieuwe account. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 5 september 2022 Delen Geplaatst: 5 september 2022 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Nee zijn 2 verschillende personen met hetzelfde IQ. Hoe doen ze dat dan precies? Geven ze de 80 IQ telkens door aan elkaar of opereren ze elk op 40? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2022 20 minuten geleden, J'run zei: Hoe doen ze dat dan precies? Geven ze de 80 IQ telkens door aan elkaar of opereren ze elk op 40? Nee joh, het werkt hetzelfde als met geluid. 2 x 40 dB = 43 dB 1 2 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 The Rock vond Johnny meestal op het randje, maar wel eigen mening 😅 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Daar is men op dit forum niet van gediend helaas. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Lol, je kan je eigen mening uiten en je niet als een fucking mongool gedragen. Ga alsjeblieft dit soort teksten niet goed praten. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Iets met stoken, olie en zuurstof. JP kiest elke keer voor scorched earth tactics, vergetende dat z’n waardigheid telkens het hardste aan het schroeien is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 48 minuten geleden, J'run zei: Iets met stoken, olie en een zuurstoftekort bij zijn geboorte. Fixed. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2022 1 uur geleden, TheRock zei: The Rock vond Johnny meestal op het randje, maar wel eigen mening 😅 Ik denk dat je z'n laatste posts gemist hebt... Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 "Een eigen mening" hebben betekent niet dat je per se een onbeschofde lul moet zijn, en het feit dat veel mensen hier dezelfde mening over betreffend onderwerp hebben betekent niet meteen dat ze niet voor zichzelf kunnen nadenken. Vind het altijd frappant dat sommige mensen anderen met een "unieke" mening per definitie dapper vinden terwijl ze vaak niets anders doen dan stoken en de laagbegaafde idioot uit lopen te hangen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Prima als je een andere mening hebt, maar beargumenteer dat niet op zo'n debiele manier waarbij je wéét dat je mensen tegen je in het harnas jaagt. Geldt niet alleen voor die zwakbegaafde idioot op de fp. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2022 Alsof nu ineens alle users gaan beseffen dat het verspreiden van ongezouten meningen ook consequenties met zich meedraagt en daarop gaan anticiperen. 🙃 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Eens met jullie. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Een mening is als een anus, iedereen heeft er één maar ik hoef ze niet allemaal te horen. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 2 uren geleden, Labbers zei: Een mening is als een anus, iedereen heeft er één maar ik hoef ze niet allemaal te horen. Ik die van jou wel anders 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 6 september 2022 Delen Geplaatst: 6 september 2022 Als iedereen die zijn (onnodig kwetsende) mening wil verkondigen nou eens een foto van z’n anjer erbij moest plaatsen… Ik denk dat er dan een hoop minder homofobische meningen gedeeld zouden worden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten