Ga naar inhoud

CdAB 150 [CL] Twijfel is het begin van wijsheid


Jas

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Apart, als je bedenkt dat ik me juist beter voel dan jou.

Dat geloof ik best, ik begin een beetje een herfstdipje te krijgen. I ❤️ zomer ? 

Desondanks bespeur ik een minderwaardigheidscomplex van hier tot Rome. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, maar dat hoef ik een toegepast psycholoog natuurlijk niet uit te leggen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Mindless zei:

Dit verklaart ook veel

Ik heb altijd de bescheiden mening dat mensen die een stellige mening hebben over iets waar ze 1. geen verstand van hebben en wat hen 2. niets aangaat, per definitie idioten zijn die hun bek moeten houden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Mindless zei:

Komt door de sojasaus

Behalve Ramon (blijkbaar een Indo), zijn grote witte (door gebrek aan zonlicht) piemel noem ik altijd liefkozend ''lemper''.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Arendjan zei:

Ik heb altijd de bescheiden mening dat mensen die een stellige mening hebben over iets waar ze 1. geen verstand van hebben en wat hen 2. niets aangaat, per definitie idioten zijn die hun bek moeten houden.

Gotta love the irony?

aangepast door LeroyDogg

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Arendjan zei:

Desondanks bespeur ik een minderwaardigheidscomplex

-

11 uren geleden, Arendjan zei:

mensen die een stellige mening hebben over iets waar ze 1. geen verstand van hebben en wat hen 2. niets aangaat, per definitie idioten zijn die hun bek moeten houden.

Mooi want je weet wat je bent, alleen nu nog je eigen advies opvolgen en dan ben je er!?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de legendes was de toren van Babel de grootste toren die ooit bestaan heeft, maar men zegt dat de piemel van Leroy (Italiaans) nét iets groter is.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, J'run zei:

Waarom zou dat dan zoveel uit maken?

Maat.... Minder dikke tieten dan de cosplay... Dat zie je toch?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, LeroyDogg zei:

CDD5FE25-5BAE-4A77-AA7D-754B63D274C7.jpeg

In het boek wordt Fringilla beschreven als een vrouw met groene ogen en kort zwart haar, er wordt niets gezegd over de huidskleur. De manier waarop ze in de game geportretteerd is, is een benadering van die beschrijving (en de Netflix serie is dat dus in principe ook) en de cosplay is op de game gebaseerd. Sowieso flauw om cosplay ertussen te zetten want als je daar rechten aan zou ontlenen, zouden mensen van kleur amper fictieve personages kunnen cosplayen.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Doornroosje zei:

In het boek wordt Fringilla beschreven als een vrouw met groene ogen en kort zwart haar, er wordt niets gezegd over de huidskleur. De manier waarop ze in de game geportretteerd is, is een benadering van die beschrijving (en de Netflix serie is dat dus in principe ook) en de cosplay is op de game gebaseerd. Sowieso flauw om cosplay ertussen te zetten want als je daar rechten aan zou ontlenen, zouden mensen van kleur amper fictieve personages kunnen cosplayen.

De schrijver zelf heeft nota bene aangegeven dat hij het personage in de serie meer trouw vindt aan het boek dan in de games. Die voor je, Leroy.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...