Ga naar inhoud

CdAB 150 [CL] Twijfel is het begin van wijsheid


Jas

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Labbers zei:

Er komt een dag dat ik gemaskerd al die tering dingen van het fietspad trap.

Hardop in een overvolle coupé om moeten lachen. Werd zojuist op de fiets ingehaald door een veel te hippe man op zo'n ding en had daar al m'n bedenkingen bij dus spijker op de kop.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Labbers zei:

36 ja, toen daar al om gelachen werd was ik heel onzeker.

Ok, om nog even op die fatbikes terug te komen, wat een walgelijke gedrochten, de urban arrows van de kinderloze hipsters. Er komt een dag dat ik gemaskerd al die tering dingen van het fietspad trap.

Ik zie dus juist veel boomers op die dingen fietsen

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Doornroosje zei:

Die zou ik graag willen lezen, hopelijk komt ie nog boven water

Na de zomer, heb ik vernomen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt mij dikwijls gevraagd wat mijn favoriete Youtube-vlog is. Helaas heb ik tot op heden deze vraag nooit kunnen beantwoorden, daar ik niet kan kiezen tussen ''Maandag 05-09-2022 Hoe Ik Mijn Bruine Bonen Roerbak Schotel Opeet'' en ''Dinsdag 06-09-2022 Vitamine D Opdoen In De Zon En Hoe Ik Mijn Grote Rode Zakdoek In Model Scheur''.... 

 

 

  • Like 3
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Arendjan zei:

Er wordt mij dikwijls gevraagd wat mijn favoriete Youtube-vlog is. Helaas heb ik tot op heden deze vraag nooit kunnen beantwoorden, daar ik niet kan kiezen tussen ''Maandag 05-09-2022 Hoe Ik Mijn Bruine Bonen Roerbak Schotel Opeet'' en ''Dinsdag 06-09-2022 Vitamine D Opdoen In De Zon En Hoe Ik Mijn Grote Rode Zakdoek In Model Scheur''.... 

 

 

Die kerel heeft een mooie probleemwijken-vibe.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://pu.nl/artikelen/nieuws/the-rings-of-power-makers-spreken-zich-uit-tegen-racisme/

 

De incels komen weer uit hun holletje gekropen en ook Johnny mag blijkbaar alweer posten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Arendjan zei:

https://pu.nl/profiel/arendjan-2/

 

Vanaf hier kan je wel in het oude Ramon fanfictie-topic.

Mag ik ook het ''passie in de polder''-topic aanraden? Te vinden wanneer je iets naar beneden scrollt in mijn topic-lijst.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben jarenlang lid geweest van de "probleemwijken moet een tweede seizoen krijgen" facebook-pagina. Het lijkt erop dat mijn gebeden zijn verhoord.

Het is van een fan die dus ook al zo lang aan het wachten was op een tweede seizoen. Hij heeft zelf maar een cameraman meegenomen en is verhaal gaan halen.

Dit is de eerste aflevering. Hij is een beetje saai, maar het is tof om te zien hoe het bijv. met Geert Glas gaat nu.

Die Woensel West aflevering gaan we hier toch wel met een feestje vieren wanneer die uitkomt. Snuiftabak van Mein Kampf door een gast met NVG en een katana… kan nooit tegenvallen.

aangepast door J'run
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...