Arendjan Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 In dat geval hoop ik dat Ramon een hoop kwetsende meningen gaat posten. Thicc ass broekmaat 42 juicy booty ??? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 Shake it like ramon ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 Hoe passen echt zware mensen eigenlijk op een fiets? Of hebben die speciale fietsen met een gigantisch zadel en dikke banden ofzo? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 12 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Hoe passen echt zware mensen eigenlijk op een fiets? Of hebben die speciale fietsen met een gigantisch zadel en dikke banden ofzo? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 1 uur terug, Arendjan zei: In dat geval hoop ik dat Ramon een hoop kwetsende meningen gaat posten. Thicc ass broekmaat 42 juicy booty ??? Pawg Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 september 2022 Delen Geplaatst: 7 september 2022 58 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Hoe passen echt zware mensen eigenlijk op een fiets? Of hebben die speciale fietsen met een gigantisch zadel en dikke banden ofzo? Die zitten op scooters Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 (aangepast) 15 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Hoe passen echt zware mensen eigenlijk op een fiets? Of hebben die speciale fietsen met een gigantisch zadel en dikke banden ofzo? Toevallig wel ja. Ze rijden op fatbikes, speciaal voor hippe Amsterdammers en dikke mensen. 8 september 2022 aangepast door roastednerd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 18 minuten geleden, roastednerd zei: Toevallig wel ja. Ze rijden op fatbikes, speciaal voor hippe Amsterdammers en dikke mensen. Ik zie deze ook steeds vaker rond rijden. Snap niet zo goed waarom je zo'n ding zou aanschaffen, tenzij je broekmaat 42+ hebt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Ik neem aan dat fietsen op een bepaald gewicht getest worden. Als je daarboven zit zal zo'n ding waarschijnlijk letterlijk bezwijken onder je gewicht. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 (aangepast) 29 minuten geleden, roastednerd zei: Toevallig wel ja. Ze rijden op fatbikes, speciaal voor hippe Amsterdammers en dikke mensen. Wel jammer dat er een hulpmotor op zit. Als er nou één doelgroep is waarvoor het goed zou zijn als ze op een niet-elektrische fiets zouden rijden..... 8 september 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 21 minuten geleden, Mindless zei: Ik zie deze ook steeds vaker rond rijden. Snap niet zo goed waarom je zo'n ding zou aanschaffen, tenzij je broekmaat 42+ hebt Uhmm... Ramon scheurt 's nachts gewoon op een normale Gazelle door Arnhem hoor.... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Als ik te dik zou zijn zou ik mij enkel nog in per Glutton verplaatsen. 2 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Ik hoop niet dat ik met deze opmerking mede-users (lees: Jas) onnodig kwets maar (te) dikke mensen zijn in de huidige maatschappij een groter probleem dan transgenders. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 22 minuten geleden, Arendjan zei: Uhmm... Ramon scheurt 's nachts gewoon op een normale Gazelle door Arnhem hoor.... Weet Ramon ook hoe het voelt om op een hertje te rijden. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 september 2022 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2022 24 minuten geleden, Arendjan zei: Ik hoop niet dat ik met deze opmerking mede-users (lees: Jas) onnodig kwets maar (te) dikke mensen zijn in de huidige maatschappij een groter probleem dan transgenders. Ik ben niet dik, ik ben zwanger. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Nu ik dichter bij mijn werk woon ga ik als het droog is ook altijd op de fiets. Ik heb altijd het idee dat er dan op mijn neer wordt gekeken door dikke tokkies met vespa's Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 9 minuten geleden, DunneDraak zei: Nu ik dichter bij mijn werk woon ga ik als het droog is ook altijd op de fiets. Ik heb altijd het idee dat er dan op mijn neer wordt gekeken door dikke tokkies met vespa's Dat hoeft niet met je fiets te maken te hebben schat 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Wie heeft ooit bedacht dat Ramon een vetklep was? Of is dat een aanname geweest omdat hij 22u per dag in een bureaustoel op zolder zit? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 10 minuten geleden, Doornroosje zei: Wie heeft ooit bedacht dat Ramon een vetklep was? Of is dat een aanname geweest omdat hij 22u per dag in een bureaustoel op zolder zit? Hij vertelde ooit over een mooie pantalon (met ribbels) die hij had gekocht en die was maatje 42. Daarnaast is er veel vlees nodig om alle kennis van Wikipedia in te herbergen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 42 minuten geleden, Arendjan zei: Hij vertelde ooit over een mooie pantalon (met ribbels) die hij had gekocht en die was maatje 42 Dit klinkt een beetje als een soort homo-erotische sekslijn. "Wat heb je aan schatje? Een mooie spandex broek, ik heb hem een maatje te klein gekocht zodat hij extra strak om mijn kont zit. Over een uurtje ga ik het nachtleven van Arnhem en omstreken verkennen op mijn fatbike, misschien kom je me wel tegen....? ;) " Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: Dat hoeft niet met je fiets te maken te hebben schat Nou toen ik met de auto ging had ik daar nooit last van anders! Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 20 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Dit klinkt een beetje als een soort homo-erotische sekslijn. "Wat heb je aan schatje? Een mooie spandex broek, ik heb hem een maatje te klein gekocht zodat hij extra strak om mijn kont zit. Over een uurtje ga ik het nachtleven van Arnhem en omstreken verkennen op mijn fatbike, misschien kom je me wel tegen....? ? " Ga door. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 (aangepast) Ik zie een mooi bruggetje om het Ramon fanfictie-topic te heropenen. 8 september 2022 aangepast door Arendjan Waarom heet ik Marciano in dat topic...? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Ik heb het gevoel dat er heel wat prikkelende erotische verhalen uit dat topic de overgang naar de nieuwe website niet hebben overleefd. Zonde... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 september 2022 Delen Geplaatst: 8 september 2022 Dat gezegd hebbende, waar is bnwr in Godsnaam? De afwezigheid van Jort is iets waar ik wel enigszins mee kan leven maar dat we nu in plaats van bnwr met gepeupel als "avant_la_lettre" zitten doet mij wel wat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten