Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Bohemian Rhapsody, een mooie film over Queen en vooral over Freddie Mercury. Het is een goede film met die geweldige queen muziek en zo ontzettend goed gecaste (en acterende) acteurs. Paar minpuntjes zijn de vaart die naar mijn mening in de film zat en dat de feiten een beetje zijn verdraaid en verandert, zo hadden ze wel creatieve discussies maar nooit echt ruzies (zelf verteld door bandleden en manager). Dus voor het echte verhaal zijn er hele mooie documentaires maar als ik daarover ga vertellen doe ik het bij een ander topic. Verder rest vond ik het jammer dat ze bij het hoogtepunt (live aid) waren gestopt en niet verder gingen maar het was wel een heel mooi einde en nogmaals, als je in de aftiteling de echte beelden van Queen ziet, bijna als twee druppels water die acteurs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Black Mirror: Bandersnatch. De minste 'choose your own adventure' ervaring die ik tot nu toe heb gehad. Ben wel blij dat door alle aandacht van deze film, waarschijnlijk meer van zulke projecten zullen worden gemaakt. 5,5/10 Shutter Island. Heerlijke film. Vorige week voor de allereerste keer kunnen zien. Wil hem binnenkort weer opnieuw kijken nu ik bekend ben met de twist. 8,0/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...