Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Glass. Moelijke om gelijk een mening te geven. De film gaat alle kanten op, wat werkt en tergelijktijd ook niet werkt. Veel punten die eerst plotgaten lijken, krijgen later toch verklaring. Zal hem dus zeker nog eens moeten kijken voor een echt goed oordeel. In ieder geval was de eerste ervaring op zichzelf ook gewoon goed. Je merkt dat deze film zeker meer gebreken heeft dan zijn voorgangers. Maar een gewaagde regie maakt dit een heel tof geheel. De acteer prestaties zijn goed en Shyamalan weet er een eigen stempel op de drukken met herkeenbaar camerawerk, editing etc. Zeker het kijken waard,voor liefhebbes van de trilogie. Vond je de vorige delen niks, zal deze je mening niet veranderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bohemian Rhapsody Grotendeels een topfilm. Het lukt redelijk om de gigantische hoeveelheid materie in één film te proppen (denk dat een miniserie misschien wel iets beter had gepast). Een paar lichte cringe momenten en onhandige regels zijn gelukkig maar een klein vlekje in vergelijking met de toffe momenten en goede cast die de film weet te verzorgen. Komende week Days of our lives weer eens opnieuw kijken en checken of Champions of the world ook leuk is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bird Box De film is in het begin wel redelijk spannend, maar dat houd het jammer genoeg niet vol. Heb het gevoel dat er soms verkeerde keuzes gemaakt worden. En het feit dat ze zo mysterieus doen over de wezens en waarom de meerderheid van de mensen zelfmoord plegen en sommige anderen gespaard blijven vind ik zwak gedaan. Er is niet echt een antwoord naar het einde van de film. Het is ook jammer dat ze niet het einde van het boek gebruikt hebben, dat zou naar mijn mening veel beter geweest zijn. Al bij al bleef ik vooral op mijn honger zitten. 6,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Green Book > Racisme is iets van het verleden: dat is per ongeluk het punt dat dit ongeloofwaardige, doch schijnbaar waargebeurde verhaal vertelt. Dit is een verre van genuanceerde blik op racisme in de VS en de makers lijken meer gefocust te zijn op het winnen van het publiek aan de hand van een racistisch wit hoofdpersonage waarmee je kan lachen die tegenkleur biedt aan de interessantere, intelligente, zwarte man die als doodsaai wordt afgebeeld. De zaal lachte zich kapot, ik wilde na tien minuten naar buiten. > Cijfer: 4,0 oei
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...