Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Bird Box (2018) Hoewel ik met mijn weinig verwachtingen de film in ging heb ik me er wel mee vermaakt. Bullock kan nog steeds acteren, hoewel haar plamuurhoofd er wel op achteruit gaat, en het was ook leuk om Malkovich weer te zien. Een ander einde had de film naar een hoger niveau getild, maar goed. Film roept discussie en vragen op, en daar is op zich niets verkeerd mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Neon Demon Alle films van deze regisseur hebben wel iets bijzonders, in de goede zin. En ook deze mag er weer wezen. Jong meisje wat in de smerige modellen wereld terecht komt, en daarna de realiteit een beetje uit het oog verliest, maar meer zou al spoilers zijn. Geweldige soundtrack, prachtig camerawerk, en waziger dan wazig, als Valhalla Rising je niet kon bekoren dan gaat deze het ook niet doen. 9/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Cabin in the Woods Wat een heerlijke horror/komedie film. Het neemt alle horrorclichés op de schop en smijt ze gewoon overboord. Deze film is gewoon pure fun. De vele referenties naar horrorklassiekers zijn geweldig gedaan. Het acteerniveau is wat van de lagere kant maar dat mag de pret niet drukken. Het moment dat alle monsters bevrijd worden en een waar bloedbad aanrichtten zat ik met een brede glimlach op mijn gezicht. Lang niet meer zo een originele horrorfilm gezien. 9/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Velvet Buzzsaw Jake Gyllenhaals hilarische kapsel belooft een leukere film dan 'Velvet Buzzsaw' daadwerkelijk is. Het commentaar op de kunstwereld is door 'The Square' krap een jaar geleden met een stuk meer snijdende humor gebracht, daar voegt Dan Gilroys nieuwste enkel wat vermakelijk bloederige moorden aan toe. Had de regisseur gedurfd het horror-aspect de boventoon te laten voeren, dan hadden we hier met op-en-top 'trash' te maken. Nu is het een beetje een niemendalletje; een dooddoener voor elk kunstwerk. Cijfer: 5,5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Star Wars: Attack of the Clones Ondergewaardeerde Star Wars imo. De eerste tekenen van het Keizerrijk, snode plannen van Palpatine, Jango en Boba Fett, de lightsabre battle tussen Dooku en Yoda, maar het script en acteerwerk tussen Portman en Christensen is werkelijk om van te janken. Lucas kan werelden scheppen, maar van een liefdesverhaal heeft de man geen kaas gegeten. 7.4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Polar. Wat een top film. Leuk vermakelijk verhaal. Leuke characters en lekker R rated actie. Kekkere muziek erbij en het plaatje is compleet. Enige grote minpunt vond ik de casting van de main bad guy. Moest steeds aan Little Brittian denken. De film schijnt van een graphic novel te zijn, dus wie weet komt er nog meer van, wat overigens geen straf is. Gaat dat zien allen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wilde deze ook gaan kijken maar zag toen dat die op metacritic een score van 19 (!!!) heeft. Misschien toch maar eens gaan bekoekeloeren.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...