Ga naar inhoud

Naming & Shaming


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

Nogmaals het is geen propaganda, en ik blijf het net zolang verspreiden tot de gijzeling van mijn broertje en zusje geëindigd is, en de verantwoordelijken achter de tralies zitten. En geloof me, ik krijg het voor elkaar, al is het de laatste wat ik doe. En ik laat mij zeker niets wijs maken door zulke lafaards als jij. En ik zal mij flink uitleven in Brussel, de Nederlandse overheid heeft mijn gezin enorm veel pijn toegebracht ( alleen omdat het vol zit met corrupte machtsgeile ambtenaren ). Nu is het tijd om te incasseren. En niemand geeft jouw het recht mij bij mijn echte naam aan te spreken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hoi TheRussian! Ik vind het heel lief dat je hebt besloten om in mijn topic te posten, maar helaas is dit topic niet bedoeld om, zoals jij het zegt, "criminele organisatie aan de schandpaal nagelen." Ik snap je fustraties, ik heb zelf ook enige ervaring met jeugdzorg en haar manier van handelen etc, alhoewel gelukkig niet op zo'n grote schaal als dat jij hebt, maar ik raad je aan om desnoods een apart topic te openen om dit probleem aan de kaak te stellen. Dit topic is puur bedoeld om het "naming & shaming" te bespreken, het was niet mijn intentie om hier een soort van bounty hunter wanted billboard ding te creëren. Maar in ieder geval, succes met je probleem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de reageerknop kwijt is, en ik het probleem TheRussian best interessant vind vanuit didactisch oogpunt, reageer ik zo. Die links die je geeft zijn enkel en alleen van dezelfde schrijver. Dit betekent, dat hij, en alleen hij, deze mening op dit moment geeft. Gezien het feit dat jij ook al aangeeft dat alleen GS hier iets van ruchtbaarheid aan geeft, doet mij dit vermoeden dat niemand deze mening deelt, behalve jij en de beide schrijvers, die allebei jouw mening en ervaring meenemen in hun verhaal. Dit doet mij vermoeden dat er weinig van waar is, of in het uiterste geval, een geïsoleerd voorval is. Bovendien vind ik de lichte dreigingen die je uit, niet geheel juist en zeker niet te voldoen. Conclusie: Ik denk dat je overdrijft, en dus ook geeneen van je statements te verwezenlijken is. Nogmaals, dit is mijn mening vanuit didactisch oogpunt, je bent een heerlijke casus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Europese commissie deelt de mening van Geenstijl en NU.nl gaat met een grote artikel komen. In Letland is er al een grote nieuws artikel uitgekomen ( in de grootste krat van het land ). De reden dat de andere media niets van zich lieten horen is omdat zij aangeven ( ik heb al met velen contact gehad ) dat zij niet tegen een rechter aan willen schoppen, oftewel, lafaards. De reden dat er 1 journalist zich bij Geenstijl met de zaak bezig houdt is omdat een hoofdredacteur hem deze zaak heeft toegewezen. En ik bedreig niemand, maar ik begrijp dat parasitaire half ambtenaren scherpe kritiek op hun walgelijke werkwijze als een bedreiging zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, die Russian toch, altijd weer lachen met die man :D En altijd die Jeugdzorg er bij halen. Als hij nou al die moeite van berichten op deze site hier typen in het redden van zijn gezin had gestoken waren er geen problemen in huize vodka. Hoe is het met je moeder? Heeft ze al een nieuw vriendje opgepikt bij Leger des Heils?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is kijken hoe leuk jij het gaat vinden, als je in de toekomst op vakantie bent en verteld dat je uit NL komt, en het eerste wat bij mensen opkomt. Oh ja dat is die land waar parasitaire ambtenaren om zich van werk te blijven voorzien kinderen van volstrekt normale gezinnen roven wetende dat de hufters in toga ( rechters ) toch niet aan waarheidsbevinding doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarnaast kun je de wodka wel bij halen, maar ik nuttig nooit alcohol ( en ook nooit gedaan ). Nogal een verschil met NL jeugd die zich de tering in zuipt en daarna overgaat tot massaal in elkaar slaan van onschuldige mensen. Vergeleken met bijvoorbeeld jouw, heb ik een opvoeding gehad, die mij veel goeds heeft gebracht. Dat jij een belabberde opvoeding hebt gehad is alleen al uit te leiden dat jij mijn moeder probeert te beledigen. Laat zeer goed zien wat voor een ongelooflijke lowlife je bent. De groeten uit het Europees parlement in Brussel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Europarlementariërs hebben van grotere afstand dan gezien dat jeugdzorg en de rechterlijke macht corrupt bezig waren, en ondernemen nu actie. Terwijl alle Nederlandse instanties vakkundig deden alsof hun neus bloedde, wetende dat jeugdzorg bestaat uit stelletje machtsgeile maatschappelijke losers. Gewoon in de hoop dat mijn moeder en in moe zouden worden. Mooi niet, nu gaat de complete NL overheid met de billen bloot.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...