Ga naar inhoud

Naming & Shaming


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hierbij doet ik even letterlijk naming & shaming. Deze slap excuus van een mens is verantwoordelijk voor de roof van mijn broertje en zusje. Meteen na de uithuisplaatsing, vangde zij haar uithuisplaatsing bonus ( geen grap daar worden bonussen voor gegeven ), en smeede hem. Maak kennis met kinderdief: Nina Boersma. https://www.facebook.com/nina.boersma
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vrij triest is dat jullie jezelf zo met mij bezig houden ( topic openen en dergelijke ). Het lijkt er op dat jullie uit alle macht niet willen erkennen hoe verrot dit land is geworden, en wanneer ik daarover bewijs lever jullie agressief worden, want het liefst blijven jullie in een kansloze fantasie wereldje leven. De naam van dit topic is Naming & shaming, dit is precies wat ik doe. Met naam en al aan de schandpaal nagelen, kun je er niet mee leven, hou je mond dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kheb dit hier al eerder gepost, maar volgens mij snap je het nog steeds niet, TheRussian. "Ik snap je fustraties, ik heb zelf ook enige ervaring met jeugdzorg en haar manier van handelen etc, alhoewel gelukkig niet op zo'n grote schaal als dat jij hebt, maar ik raad je aan om desnoods een apart topic te openen om dit probleem aan de kaak te stellen. Dit topic is puur bedoeld om het "naming & shaming" te bespreken, het was niet mijn intentie om hier een soort van bounty hunter wanted billboard ding te creëren." Of je opent zelf lekker een topic genaamd "Wie haat jij?" of iets in die richting. En dan posten we met z'n allen allemaal Facebook profielen of Wikipedia pagina's van mensen die wij niet mogen!!! Fucking Joaquin Phoenix, met z'n hazelip! Oops, offtopic.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarbij, ik neem aan dat je het al hebt gezien, maar als je eventjes hier kijkt en meteen alle posts goed leest: http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/een-heel-topic-speciaal-voor-therussian/ , dan zie je ook meteen dat we niet totaal ongeïnteresseerd zijn. Maar de manier waarop jij het probleem aan de kaak wilt stellen is gewoon irritant, zo zal er nooit iemand hier naar je willen luisteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...