Ga naar inhoud

Naming & Shaming


MetalGearBob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 236
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ah joh het gaat altijd over hetzelfde met die Rus en hijs makkelijk uit de tent te lokken, dat amuseert mij, maar jullie hebben gelijk het ging al nergens meer over. Ik zeg hang gewoon overal om de 10 meter een camera op, iedereen die buiten komt wordt gefilmd, dan maar geen privacy op straat maar ook een zware daling in crime.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Jij bent net zo'n bejaard persoon die naast je staat terwijl je op de bus moet wachten. Het begint met een praatje over het weer, maar voor je het weet houden ze een fucking saai en irritant monoloog over wat er allemaal mis is met dit land. Proberen om een ander onderwerp aan te kaarten is nutteloos, want ze snappen het allemaal niet meer zo goed. Je probeert beleefd te blijven, maar in werkelijkheid vind je ze sneu en fucking irritant.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de traantjes nog steeds niet weg? Nog steeds te fucking scheel, en hersendood dat je niet snapt dat dit topic daar NIET VOOR IS!? Als je het zo vreselijk vind, verdoe je tijd dan niet hier om ons lastig te vallen met hetzelfde verhaal, of überhaupt niet. Ga dan iets doen i.p.v. lullen over games hier. Zit hij een beetje te janken, en de kont te likken van Meneer van Rossum (degene die ELK FUCKING STUKJE hierover schrijft. Just fuck off, to your fucked up mother Russia.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste bejaarden die zulke monologen houden weten allang niet meer wat er aan de hand is en baseren hun wereldbeeld op wat ze op sbs6 zien. De tijd dat ouderdom nog synoniem was voor wijsheid is al jaren voorbij man. Minder mensen in de zorg! Verplicht euthanasie na 67 jaar, bij versleten mensen 65.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om on topic te blijven; heeft iemand die uitzending van pownews gezien met die jongen van de ~acht van Eindhoven~? Ik weet niet, natuurlijk ben je een eersteklas rasmongool wanneer je iemand op die manier mishandelt, maar ik besefte me ineens weer dat dat namen en shamen wellicht buitenproportionele gevolgen kan hebben voor de daders. In principe wordt er namelijk niets anders gedaan dan het abstraheren van een persoon tot "mishandelaar", en ik vraag me dan af voor hoe lang iemand dan in eerste instantie als dusdanig wordt beschouwd in plaats van als gewoon karakter, en of dat stigma dan in vergelijking met wat er die avond is gebeurd wellicht te lang blijft hangen. Wanneer ik een werkgever was zou ik die jongen waarschijnlijk ook niet zo snel een baan aanbieden de komende jaren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb niet het gehele interview gezien, maar ik kreeg inderdaad de indruk dat hij vooral spijt had van het feit dat hij is gepakt voor de daad en niet zozeer voor de daad zelf. Wel was duidelijk dat hij inderdaad flink in z'n arie is genomen door heel Nederland (en België?). Het verspreiden van beelden via verschillende media is een goede manier om daders sneller te vinden, maar het blijft gewoon onmogelijk voor ons mensen om er geen oordeel over te vellen voordat de rechter dit al heeft gedaan. Dus in theorie zou ik graag alleen het opsporen van de daders willen zien met behulp van de bevolking, maar dan wel zo rationeel mogelijk. Helaas is het in de praktijk gewoon onmogelijk om zulke beelden te moeten zien en er geen mening bij te creëren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de uitzending gezien, ik kijk graag naar het Pownews. Het gehele interview was eigenlijk niet meer dan "ik gaf maar 2 klappen en ik ben zielig". Redrlijk triest, en ik denk zelfs dat het niets anders is dan een charme offensief. Meerdere malen zat hij te vertellen dat hij het zo zwaar heeft en shit, best kansloos hoe hij zich in een slachtifferrol aan het spelen was. Hij zei zelfs dat het niet eens ten sprake is gekomen onder de groep, tot het in het nieuws kwam, ronduit belachelijk. Als je dit soort shit doet, dan mag dat best de nodige gevolgen hebben. Ook is het zo dat werkgevers een verklaring van goed gedrag kunnen vragen aan een sollicitant, en daar staat ook op wat de daden van een persoon zijn. Hoe dan ook heeft (in dit geval een groepsmishandeling) gevolgen in de toekomst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...