Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik snap er geen *FUCK* meer van. Tyrion is in dit shot ineens een stuk *GROTER* dan al die mensen om hem heen. Dit is niet consistent met vorige seizoenen, waar altijd de nadruk werd gelegd op het feit dat Tyrion heel *klein* was in vergelijking met andere mensen. Hier laten D&D maar weer eens zien hoe inconsistent zij zijn als schrijver, en dat zij maar gewoon dingen aanpassen als het ze zo uitkomt. Kijk maar naar dit shot uit de meest recente aflevering, waarin Tyrion ineens een stuk groter is dan al die mini-mensen: https://i.imgur.com/V2HokZo.jpg En vergelijk dat met een shot van Tyrion uit een eerder seizoen, waar hij een stuk kleiner is dan mede-GOT-acteur en bekende voetbalpresentator Jack van Gelder: https://i.imgur.com/R6GfOIC.jpg

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En voor de betweters die nu gaan roepen ''Ja maar lord Varys is misschien wel een reus en dat zou verklaren waarom Tyrion hier kleiner is'' is het antwoord dat je schrijffouten van D&D niet moet goedpraten en dat niet zo is. Een snelle google-search laat namelijk zien dat Lord Varys 175,3 centimeter groot is. Dat is een gemiddelde lengte.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Beetje bs dit Jij hebt de boeken niet gelezen en bent vatbaar voor mooie beelden zeker. Proleet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Arendjan: [geeft een eerlijke, nette mening over wat hij van de show vind. dit voegt toe aan de discussie in dit topic] Ook Arendjan: [haalt iedereen op de hak die kritiek heeft op de show, maakt hen belachelijk, en verwijt hen vervolgens autistisch te zijn als zij opmerken dat AJ dit doet]

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij heel erg stoorde is de schaal van de kaart ten opzichte van sommige scenes. Hieronder zie je een snapshot van een scene die zich IN de stad afspeeld. https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/s--GdoH3qdh--/c_scale,f_auto,fl_progressive,q_80,w_800/a96qirl6xwdeqtabrdxh.png Let hierbij op het formaat van de characters in de shot en het aantal detail dat dit enkele gebied bevat. Als we vervolgens een shot van BUITEN de stad bekijken zien we toch echt een heel andere stad! http://hardcore-gamer.s3.amazonaws.com/uploads/2015/12/FF7-Overworld.jpg ALLE details zijn gewoon foetsie! En dit is gewoon minuten na de vorige scene! Er zit wel veel magie in de serie, maar die details gaan toch niet zomaar verloren?? En wat dacht je dan van het formaat van de characters ten opzichte van de stad! ONMENSELIJK FOUT!! dat kan gewoon niet. Hoe dit ooit "Best of all time" genoemd kan worden door sommige mensen is mij een compleet raadsel. (De intro keert is geen 1:1 kopie van de daadwerkelijke wereld, en er gaan regelmatig weken en maanden voorbij tussen 2 scenes... laat staan hele episodes of seasons. Dat dit niet altijd perfect vertaald word gooien we op budget, style, of whatever reden dan ook. Uiteindelijk is het nog steeds elke keer weer spannend en kan ik geen andere serie noemen die ZO hoog op mijn lijstje staat, elke season weer...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wéér een dubbel gevoel. Deels bizar vet (beelden van Arya en Cleganebowl) en deels compleet waardeloos (dood van Jaime en Cercei). Ik zag het al aankomen dat Dany zou veranderen in de mad queen, maar hoe het gebeurde sloeg nergens op. Ze hadden al gewonnen, maar ze brandt alsnog de hele stad af? Als ze nou alleen die red keep naar de grond had gewerkt had ik het begrepen, maar ik snap niet waarom de hele stad naar de grond moest. Wat ook onbegrijpelijk is, is dat de iron fleet vijf rake schoten achter elkaar wist te lossen op Drogo met een klein clubje schepen. Nu is een hele stad volgebouwd met die dingen, maar niet één pijltje raakt Drogo? Wut. De golden company kreeg ook bizar lange introductie als het beste leger ooit, maar die waren binnen een paar seconde afgeslacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...