Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

>: ze hebben expres Cersei, de Lannister legers en de Golden Company als de "goederik" neergezet omdat zij de brutaliteit incasseren, en de Unsullied en Noorderlingen zijn nu opeens de bloeddorstige tirannen omdat zij de brutaliteit uitdelen. Dat vond ik juist sterk aan deze aflevering. Misschien is het wat overdreven. Meeste middeleeuwse belegering liepen af met verkrachting en plunderingen door de aanvallende partij

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Was wel lang he, deze aflevering. En vond het maar raar dat Khaleesi ineens besloot iedereen af te branden. Al met al kan ik niet anders dan het met jullie eens zijn, ook met jou Ramon. Maar wat me nog het *MEESTE* dwarszat was dat Kingslanding er *WÉÉR* anders uitzag!!!!!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dus wel de redenen dat ik niet zo snel een Marvel film zou kijken. Als ik mooie beelden wil zien ga ik wel naar het museum. Het gaat mij er niet om dat ik Marvel in een kwaad daglicht wil zetten, of het wil beoordelen op iets wat het waarschijnlijk niet eens wilt zijn. Ik kan het gewoon niet rijmen dat je wel grote fan van Marvel bent maar vervolgens wel tientallen a4tjes vol schrijft over het klote verhaal van GoT.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen vier afleveringen kon ik nog prima verdedigen onder het mom van ''de serie is al 4 seizoenen afgeweken van de boeken, en het is inderdaad allemaal wat oppervlakkiger maar is nog steeds heel vet'', maar bij de meest recente aflevering moet ik toch toegeven dat zelfs ik dit niet meer kan verdedigen. Als je dan voor een 'Mad Queen'-twist gaat, bouw 'm dan goed op. En niet zo geforceerd met af en toe een boos kijkende Khaleesi in de vorige 3 afleveringen. Ik vermoedde wel dat het zou gebeuren maar hoopte heel erg van niet gezien het totale tekort aan opbouw. Neem daarbij de Golden Company die vorig seizoen met een stuk of 1000 schepen arriveerde, en nu ineens bestond uit misschien 100 man, de Iron Fleet die net zo snel neerging als dat ie gebouwd werd, een geforceerd gevecht tussen Euron en Jaime (???), Varys die op nog stommere wijze dan Littlefinger de pijp uit ging, en je hebt een draak (haha snapje) van een aflevering. Desondanks vette beelden, Cleganebowl was cliché maar heel vet, Arya en de Hound afscheid was tof en die ''ring the bell''-scène was heel vet, totdat die dat ineens niet meer was.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, weet ik nog. Ik heb dit voorbeeld al vaker gezien en ik snap niet zo goed wat mensen hiermee willen zeggen. Even los van de snelheid waarmee het zich ontvouwde, was er toch voldoende foreshadowing dat Dany totaal nucleair zou gaan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DunneDraak Logischerwijs bekijk je beide met andere verwachtingen. Ik kan ondanks de lineariteit van Uncharted net zo goed van die game genieten als van bijvoorbeeld Skyrim, omdat ik van Uncharted weet dat het geen open world RPG met veel diepgang is, maar juist op andere punten excelleert. Je beoordeelt een film/game/serie op dat wat het tracht te zijn en niet op wat het totaal niet probeert te zijn. Logischerwijs proberen niet alle films/series hetzelfde te bereiken en dienen dus ook niet langs dezelfde meetlat gehouden te worden. Iets met appels en peren. Daarnaast zijn er in één seizoen GoT meer personages verneukt dan in alle Marvel films die ik heb gezien, waar volgens mij altijd ontzettend trouw wordt gebleven aan de motivaties en ontwikkeling van de personages.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...