Ga naar inhoud

Game of Thrones


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 2,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik zag het al aankomen dat Dany zou veranderen in de mad queen, maar hoe het gebeurde sloeg nergens op. Ze hadden al gewonnen, maar ze brandt alsnog de hele stad af? Als ze nou alleen die red keep naar de grond had gewerkt had ik het begrepen, maar ik snap niet waarom de hele stad naar de grond moest. Je zegt het al zelf, de mad queen. Waarschijnlijk werd ze getriggerd door de bellen. Of ze had een voldaner gevoel verwacht, zeg het maar.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Althans, eerlijk is eerlijk: de SFX, CGI, sets en acteerwerk waren allemaal top. En je kon tenminste zien wat er gebeurde, in tegenstelling tot ep3. Check deze video bijv., echt waanzinnig hoe de productiecrew het heeft weten te maken https://youtu.be/RQ9QQMXTftY Verhaal is echter regelrechte stront.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moment wat voor mij het dieptepunt was, was als Greyworm, Jon en Davos naast elkaar in de frontlinie de stad in lopen. De GoT regels waren altijd: doe domme shit -> krijg consequenties (meestal dood of erger). En in dit shot was het zo extreem duidelijk dat logica, causaliteit en gezond verstand er niet meer toe deden dat mijn laatste greintje suspension of disbelief weg is. Je kon na 3 seconden zien dat die soldaten gingen sterven en het kon ook totaal niks meer boeien (idem voor kind met paardje, die was ook in minuut 1 al ten dode opgeschreven).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...